Švédské studio SimBin budou znát milovníci závodních simulátorů. Pod touto značkou se zrodilo mnoho her, které poté žily svůj život ve firmě Sector3 Studios. Zmínit můžeme například Race – The WTCC Game, Race07, GT Legends, GTR Evolution, STCC – The Game, Race Pro, RaceRoom nebo Race Injection.
Pokud vám bylo líto, že SimBin v roce 2014 zbankrotovalo, tak pro vás máme dobrou zprávu. Ve Velké Británii se zrodil nástupce, který bude spolupracovat se Sector3 Studios na vývoji nových závodních her. Poradcem bude automobilový závodník Mathias Lauda, rakouský závodník a syn trojnásobného mistra Formule 1 Nikiho Laudy.
„Jsme velmi rádi, že můžeme oznámit spolupráci s nově vytvořeným SimBin Studios z Velké Británie. V čele studia stojí Allan Speed, zkušený a talentovaný odborník,“ řekl Chris Speed, výkonný ředitel Sector3 Studios.
Sector3 Studios v současné době pracují na RaceRoom Racing Experience, jde o free-to-play titul na Steamu a má nabídnout závodní zážitek v sériích DTM, ADAC GT Masters a WTCC.
Odpověď na komentář uživatele bejvalo
Tak u počasí chybí jen ten déšť, kterej bych teda ale taky ocenil Model poškození je vážně nic moc, ale u simulátoru mi to tolik nevadí. . Pneu model mi přijde v pohodě, ale s brzdama a gripem máš určitě pravdu. S autama taktéž, není tam pořádně žádná série kompletní. Ale já jezdím skoro jen drift, takže většina těch věcí mě vůbec netrápí, což se nedá říct o těch podivnejch kolizích, protože to tandemy docela kazí No nic, uvidíme co SimBin, na jejich hrách jsem taky pár stovek hodin strávil, tak snad zase něco předvedou. RaceRoom mě moc nezaujal, i díky tomu platebnímu modelu.
Za GT Legends stáli hlavně lidi z Blimey! Games, ze kterých později vzniklo studio Slightly Mad Studios. Ono celkově historie SimBin je divoká, jak se tam hádali, trhali a zase spolupracovali.
No Assetto máme. Ale – chybějící počasí, model poškození, chybějící ulitej start, podivnej pneu model, chybějicí sřídání pilotu během endurence! ! ! , brzdy maj furt stejnou teplotu, celá šíře tratě má stejnej grip, stejně tak funguje i pogumování – prostě i mimo stopu, chybějící "cokoli" na ježdění lig a turnaj a další drobnosti. Taky mě štve ta neúplnost sérii. Třeba GT3 jsou různá auta z různých ročníků. A v těch specifikacích je rozdíl a někdy podstatnej. Moc road aut, ale to je spíš o chuti.
Pro mě je to i tak TOP, ale k dokonalosti to má hodně daleko. Ja bych rád kdyby šli do toho nekompromisně tak jako předražený iRacing.
Vsak mame Assetto ne? Na nem mi vadi jen to podivny poskozeni a kolize s ostatnimi/objekty, jinak ho miluju
Doufám, že z toho vzejde to co si simracingová komunita přeje. Nekompromisní HC simulátor. Aby to neskončilo jako Project CARS, ti se dušovali, že to bude HC sim a prd z toho. Alespoň chodí dividendy z prodeje