Online survival akce Conan Exiles je zisková, stačil měsíc v předběžném přístupu na Steamu k tomu, aby se prodalo 480 tisíc kusů. Pro společnost Funcom to znamená, že se zaplatily výdaje a vývojáři mohou v klidu hru dokončit. Plná verze má dorazit v prvním čtvrtletí roku 2018 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Náklady na vývoj byly podle Funcomu 4,5 milionu amerických dolarů. Ty se podařilo pokrýt za pouhých sedm dní v Early Access fázi na Steamu. Funcom tak předpokládá, že se Conan Exiles stane velmi ziskovým titulem.
Co se samotného Conan Exiles týče, Funcom chce dodržet, že za hru jednou zaplatíte a budete ji moci hrát, kdy chcete. Až po ukončení Early Access verze budou obchodníci zvažovat další stahovatelný obsah, který by mohl být za peníze.
– Přečtěte si naše dojmy z hraní Conan Exiles
Zajímavé je, že společnost uznala technické problémy, které provázejí Conan Exiles. V předběžném přístupu jsou tyto věci běžné. Tým v současné době pracuje na jejich odstranění a zároveň připravuje nové aktualizace. Dosud bylo vydáno 18 větších a menších updatů, které si hráči pochvalují. V příštích týdnech bude aktualizací méně, protože budou stále větší a větší. Přesto jednou za týden, případně jednou za dva týdny, vyjde patch, který bude mít za úkol stabilizovat hru, opravit chyby a přidat nové věci.
V nadcházejících 12 měsících by mělo vyjít minimálně 7 aktualizací, těch větších.
Funcom má v plánu nadále dodržovat svou novou strategii. Zaměřovat se budou na menší experimentální projekty, jako je The Park a Hide & Shriek, stejně tak na větší tituly (Conan Exiles).
To, že si hru koupim a že si ji budu moci zahrát kdykoli, snad musí být priorita a ne spešl bonus. Navíc to vypadá jak Ark, tohle nepodporím.
Vypada to dobre az prave na ten fight system, preji tedy hre hodne stesti a treba az vyjde, tak si ji i koupim.
Toho se prodalo tolik jo Ta hra má snad ty nejnudnější souboje co sem kdy viděl. Jen sekat jak trubka až to vypadá že je tam snad na to je jedno tlačítko