Server IGN pokračuje v představování Middle-earth: Shadow of War prostřednictvím série videí. Tentokrát tu máme ukázku vylepšování postavy a možností jedné z větví stromu schopností, nazvané Predator.
Po odemčení určité schopnosti ji můžete dále upravovat a odemknout si hned několik upgradů. Například vylepšení Elven Agility, která umožňuje rychlejší pohyb a šplhání, umožní Talionovi během boje v mžiku překonat kratší vzdálenost. Určité vylepšení otravy sudů s grogem z bezpečné vzdálenosti pro změnu způsobí, že skřeti po napití začnou útočit na své kolegy.
Některé schopnosti dávají prostor i duchovi elfa Celebrimbora, který je s Talionem svázaný. Wraith Chain umožňuje řetězovou likvidaci několika cílů a jeho vylepšení vám například ušetří Focus body za zabití prvního z nich. A pak je tu Deadly Spectre. Stejně jako v Shadow of Mordor, i tentokrát lze během plížení nalákat protivníka na určité místo. Díky schopnosti Deadly Spectre se o zabití nalákaného nepřítele postará Celebrimbor, zatímco s Talionem můžete dělat něco jiného.
Jde jen o několik příkladů schopností a jejich upgradů, ale rozhodně zní lákavě. Snad mohou také vést k dojmu, že je Shadow of War přeci jen něco víc než samostatná expanze Shadow of Mordor. Výrazných podobností s předešlým dílem či naprosto totožných prvků je koneckonců stále k vidění víc než dost.
Přesně to chci! Ve všech směrech vylepšený první díl, který už tak byl dost dobrý.
Přidali tedy nějaké další schopnosti. No, některé se mohou hodit. Mě se třeba zamlouvá zabití pomocí Celerbrambora.
Shadow of Mordor byla dobrá hra, ale tohle vypadá úplně stejně… No nic uvidíme po vydání zda za to hra stojí.
Je to úplne rovnaké ako prvý diel s výnimkou grafiky. Tá vyzerá ako omalovánka čo teda mne osobne vadí.
Horšie ale je, že tvorcovia si doslova vymýšlajú rozne edície: normálna, silver, gold a asi ešte nenašli odvahu na platinu prípadne diamant. Pritom ten obsah za tie prachy je výsmech. A to nehovorím o zberatelke, ktorá je na hranici 300 eur.
Já jsem se konečně k Shadow of Mordor dostal a když se podívám na gameplay záběry z Shadow of War, těch novinek v hratelnosti je tam celkem dost. Co se mi v Shadow of Mordor ale vůbec nelíbí, je prostředí hry, které je neskutečně nezajímavé, nudné a všechno vypadá úplně stejně. Tady to bude doufám o dost rozmanitější. Ale co se týče hratelnosti, tak je to hodně dobré a návykové.
Pořád mi to přijde spíš jako obsáhlé DLC. Ta hra vypadá snad úplně stejně
Neví někdo, co hraje ve videu za hudbu?
Nebo je to jen soundtrack ze Shadow of War?
Ten zrychlený pohyb vypadá fakt směšně a ten trojitý náhlý skok při lezení, to je spiderman ? Vypadá to, že si s tím moc práce nedávají a nechají to jako byla jednička, vždyť je to druhý díl, to jim ještě projde a můžou si to dovolit.
Odpověď na komentář uživatele Chepa
Otázka je, který nápad je skutečně originální a již tu někdy nebyl
Odpověď na komentář uživatele Chepa
Co to je za otázku? Protože studia, a někdy vydavatelé, chtěj především vydělat prachy a tohle je nejlepší způsob jak ušetřit co nejvíc a víckrát prodat stejnej produkt. Takhle jednoduchý to je. Jestli chceš originalitu, tak musíš jít za menšima studiama, který chtěj na druhou stranu zase ukázat svoji vizi.
Mně je nějaké vykrádání nápadu upřímně totálně u pr****. Když je ta hra super a baví, tak o co jde?
Odpověď na komentář uživatele Chepa
Vzdyt je to pokracovani
Odpověď na komentář uživatele Chepa
Asi jim dochází nápady, nebo horší varianta, že nemají koule na to, pouštet se do neceho nového.
Proč dnešní herní trh je o tom vytvořit hru, která vykrádá ostatní hry. A když se zadaří tak recyklovat, recyklovat a recyklovat.