Uživatel nepřihlášen Přihlásit se

LITE verze (m.zing.cz)

Zobrazit klasicky (více obsahu, rubrik a funkcí)

Marketingová kampaň Cyberpunku 2077 má sázet na moment překvapení

Pátek 26.5.2017 09:25
Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček, Rubrika: Novinky
PC, PS4, Xbox One, Mac

Marketingová kampaň Cyberpunku 2077 má sázet na moment překvapení
Tvůrci už plánují propagaci hry a čekají na ten správný okamžik.

 

Kdy se vlastně dočkáme Cyberpunku 2077? Tuhle otázku si mnozí hráči pokládají už řadu let a odpověď stále nepřichází. Jak se ale zdá, čekání už nemusí být tak dlouhé. Přinejmenším bychom snad neměli čekat až do roku 2077, který je v názvu hry, ani do roku 2021, což je nejzažší termín vydání podle dřívějších plánů vývojářů.

Šéf CD Projektu RED Marcin Kicinski po konferenci s investory prohlásil, že propagační kampaň hry už je připravená, ale bude sázet na moment překvapení, což je důvod, proč nelze říct, kdy odstartuje.

"Propagační kampaň se již plánuje. Její hlavní prvek je překvapení, takže nemohu říct, kdy odstartuje. Jednoduše protože to musí být překvapení."

Bude určitě zajímavé sledovat, s čím vlastně CD Projekt RED přijde a čím nás hodlá překvapit. A kdy ta kampaň vlastně odstartuje. Jestli už ji ale tvůrci připravují, snad to můžeme brát jako náznak toho, že už se blíží.

Sdílejte

Komentáře čtenářů

Napsat komentář
FireWolf
  2x    28.5.2017 12:52 FireWolf

Vždycky, když se mluví o chybách Z3, zdůrazňují se otazníky a jejich repetitivnost. Jenže je důležité si uvědomit, že Z3 má 3 druhy úkolů: hlavní s Ciri, vedlejší (nejlepší, jaké jsem kdy viděl) a otazníky. Poslední jmenované slouží jen jako výplň, není nutné je plnit a stěžovat si, že jsou stejné je hloupé. Vedlejší úkoly jsou ale úžasné a mnohdy hodně propracované.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MORTHSIR
  1x    27.5.2017 11:42 MORTHSIR

Na tyhlety masáže x let pred vydáním už zacínám být alergickej. CD Project Red mi to pekne znechutili. Ješte si sakra rozmyslim, zda o tom vubec budu uvažovat, musí se hodne snažit, aby mne ve finále presvedcili.

CzePavel99
      27.5.2017 11:30 CzePavel99

Tak snad se dočkáme na E3 či Gamescomu :-) Jinak tipuji že to vyjde do konce 2018 :-)

fordzy
  3x    26.5.2017 17:14 fordzy

@ odpověď na komentář od Anciabl:No, CDprojekt v té době nutně potřeboval nalákat vývojáře, které by využil pro Zaklínače 3, který tehdy ještě nebyl oznámený a také získat dotace, které tehdy rozdávala Polská vláda. Ted už jsou na jiné úrovni, mají obrovský budget, rozdělili se na čtyři týmy a dělají Gwent, Cyberpunk, nejspíš už začala předprodukce Zaklínače 4 a ještě oznámili, že dělají na nové značce.

Anciabl napsal:Nechápu proč ta hra byla vůbec představená tak velkou dobu do předu. Udělat choutky na hru a pak na ní čekat 5 let minimálně :thumbup:

Kross
      26.5.2017 15:39 Kross

@ odpověď na komentář od Anciabl:Asi aby lidi necekali na 4tyho witchera a uz predem jim bylo jasny ze prijde neco jinyho :-D

Anciabl napsal:Nechápu proč ta hra byla vůbec představená tak velkou dobu do předu. Udělat choutky na hru a pak na ní čekat 5 let minimálně :thumbup:

Anciabl
      26.5.2017 15:25 Anciabl

Nechápu proč ta hra byla vůbec představená tak velkou dobu do předu. Udělat choutky na hru a pak na ní čekat 5 let minimálně *THUMBS UP*

fordzy
  6x    26.5.2017 15:09 fordzy

@ odpověď na komentář od Gordon Freeman:Snadné řešení: Vykašli se na Bethesdu, CDprojekt a Bioware a Hraj klasická RPGčka od InXile, Larianu a Obsidianu a budeš spokojený. , ) Já třeba nemám rád směšně napsané Bethesdácké sandboxy a tak je nehraji.
Je vtipné, že Zaklínači vyčítáš jen ty opravdu nudné questy, které ani nemusíš hrát (na otazníčky na Skellige jsem se vykašlal) a nezmíníš tu většinu bravurně napsaných a originálních questů které chytí za srdce.
Hlavní příběhovou linku o "hledání Ciri" bych nehodnotil samostatně, ale spíš se na ní díval jako na "lepidlo" které spojuje kratší a kvalitní linky (Baron, občanská válka na Skellige, bitva na Kaer Morhen) do jednoho celku, aby vše dávalo smysl v rámci nelineárního putování otevřeným světem a hráč měl možnost kdykoliv si smysluplně odskočit k hledání pánvičky nebo nahánění kozičky a dalších humorných questů které je nutné brát s nadsázkou.
Všechny stará RPGčka také obsahují fetch questy, nebo si snad nevzpomínáš na questy typu přines deset vlčích kůží, najdi mi meč po dědečkovi a podobné bláboly.
A Cyberpunk nepůjde směrem Zaklínače i když bych za to byl radši a byla by to jistota kvalitní hry se silným osobním příběhem. Cyberpunk bude mít ty možnosti které Zaklínač vždy postrádal (volba class, vytvoření charakteru) a Iwinskiho ambice jsou neuvěřitelné. Všechny informace jsou shrnuty zde. [ odkaz ]

I když to nemusí nic znamenat, ale Ženíšek na svém Twitteru zmínil toto - "Právě jsme zahájili překlad nového projektu, letos rozhodně jednoho z těch největších, který opět trochu zamíchá kartami. "

Gordon Freeman napsal:TES hry nemám rád, protože trpí všemi těmi neduhy co jsem vyjmenoval u Witchera, ale násobeno 10x - sice překrásný velký svět, ale prázdný a bezduchý, hloupé herní mechaniky (level scaling) atd
U falloutů mluvím o F1, F2, F3 a FNV. F4 jsem nehrál. F1 a F2 mají skvělé vedlejšáky. Hrál jsem F1 vloni, takže to mám v živé paměti. Ve F1 a F2 snad není jediný quest, který by nebyl promyšlený a neměl smysl.
Nebo si zkus vzpomenout na Wizardry 8 apod. Vím že to je uplně jiný styl, ale tam taky žádné debilní fetch quest vedlejšáky nebyly.

Draczeq
      26.5.2017 14:52 Draczeq

@ odpověď na komentář od Gordon Freeman:Zcela s tebou souhlasim a tez doufam, ze CP2077 nepujde cestou TW3.

Gordon Freeman napsal:TES hry nemám rád, protože trpí všemi těmi neduhy co jsem vyjmenoval u Witchera, ale násobeno 10x - sice překrásný velký svět, ale prázdný a bezduchý, hloupé herní mechaniky (level scaling) atd
U falloutů mluvím o F1, F2, F3 a FNV. F4 jsem nehrál. F1 a F2 mají skvělé vedlejšáky. Hrál jsem F1 vloni, takže to mám v živé paměti. Ve F1 a F2 snad není jediný quest, který by nebyl promyšlený a neměl smysl.
Nebo si zkus vzpomenout na Wizardry 8 apod. Vím že to je uplně jiný styl, ale tam taky žádné debilní fetch quest vedlejšáky nebyly.

nikean7
      26.5.2017 14:32 nikean7

Už vidím, "Další teroristický útok zatřásl světem... ALE DÍKY BOHU, CYBERPUNK 2077 MÁ RELEASE DATE"

Gordon Freeman
  1x    26.5.2017 13:30 Gordon Freeman

@ odpověď na komentář od Finch182:TES hry nemám rád, protože trpí všemi těmi neduhy co jsem vyjmenoval u Witchera, ale násobeno 10x - sice překrásný velký svět, ale prázdný a bezduchý, hloupé herní mechaniky (level scaling) atd
U falloutů mluvím o F1, F2, F3 a FNV. F4 jsem nehrál. F1 a F2 mají skvělé vedlejšáky. Hrál jsem F1 vloni, takže to mám v živé paměti. Ve F1 a F2 snad není jediný quest, který by nebyl promyšlený a neměl smysl.
Nebo si zkus vzpomenout na Wizardry 8 apod. Vím že to je uplně jiný styl, ale tam taky žádné debilní fetch quest vedlejšáky nebyly.

Finch182 napsal:Ja som teda hru s chutou vycistil celu az na par otaznikov v mori v Skelige, gwent a bitky :D
Celkový hrací čas som mal tuším 13 dní, čistý čas :D
Ja som sa u hry bavil náramne a boli aj jednoduchšie q ale bolo aj plno dobrých vedlajšákov a ja som si aj tie q na zákazku monštra strašne užíval. Konečne som si v hre o zaklínačovi pripadal ako zaklínač. Fallout myslíš ktorý? Ja som hral len ten posledný a tam boli questy príšerné, to čo som pred rokmi žral Skyrimu už na mňa nemohlo platiť znovu. Celkovo píše táto časť Bethesdy veľmi otrasné questy a detské dialógy.
Gothicy a Riseny sa ale vyťahovať nedajú, gothic vyšiel v inej dobe, bol si mladší a VTEDY ťa to dostalo ale dnes je iná doba. Doklad o tom sú dnešné hry toho štúdia, pretože sa zasekli v 10 rokov starej minulosti a nijak sa nevyvíjajú a tie ich hry už nemajú úspech, je to proste slabé. Môže ťa tam ťahať nostalgia z detstva, v detskom veku mali tie hry väčší dopad, objektívne ale lepšie neboli. Len sa musia posúvať stále dopredu a my sme namlsaní a to, z čoho dnes padneš na zadok, o dva roky oprdíme ako generické klišé.
Vadil ti v hre combat ale kvôli tomu máš tie hry ako dark souls, toto je iná herná kategória. Tu musíš porovnávať s Tes, Risenmi a Gothicmi a proti týmto je combat vo W3 úplne iná dimenzia.

starší komentáře

Zpět na úvodní stránku© Xzone s.r.o.