Uživatel nepřihlášen Přihlásit se

LITE verze (m.zing.cz)

Zobrazit klasicky (více obsahu, rubrik a funkcí)

Horizon Zero Dawn se letos dočká příběhového rozšíření The Frozen Wilds

Úterý 13.6.2017 23:45
Autor: Jan "Honzas4400" Kalný, Rubrika: Novinky
PS4

Horizon Zero Dawn se letos dočká příběhového rozšíření The Frozen Wilds
The Frozen Wilds má vyjít ještě tento rok a pošle nás vstříc nebezpečí na sever k pohraničí kmene Banuk. Doplněno o základní informace a cenu.

 

„Za severními horami je každý, kdo vstoupí na území kmene Banuk, vyzván, aby přežil extrémní podmínky. Ovšem nyní v sobě tahle zamrzlá divočina skrývá nové hrozby, a pro samotnou Aloy také záhadu, kterou se snaží vyřešit,” nastiňuje oficiální popis DLC to, co budeme prožívat.

Rozšíření The Frozen Wilds má nabídnout nové příběhy, postavy a zážitky v „nádherné, ale nepřející lokaci”. Bojovat bychom také měli proti novým strojům.

Samotné rozšíření už lze předobjednat na americkém PlayStation Store, pro Evropu se předobjednávky spustí snad brzy. Cena každopádně byla stanovena na 20 dolarů/eur (zhruba 466 Kč). Majitelé PlayStation Plus pak dostanou 25% slevu, tudíž je finální cena vyjde na přibližně 350 Kč.

Za předobjednávku DLC navíc dostanete avatar Banuk Aloy. Stejný předobjednávkový bonus bude pravděpodobně i pro evropský trh.

Rozšíření The Frozen Wilds vyjde ještě letos.

Sdílejte

Komentáře čtenářů

Napsat komentář
Mighty
  2x    22.6.2017 10:24 Mighty

@ odpověď na komentář od Chesse:Já se těmi věcmi, co nějak moc neovlivňují hraní, moc nezabývám. Je to vesměs pořád dokola už nějaký ten rok a člověka pak jednoduše unaví to zaměřování se na tyhle detaily. Jo když jsem byl mladší to jsem to hltal jak jen to šlo a soustředil jsem se na maximální detail. Teď si chci hry užívat, protože už na to, ač to tak nevypadá, není tolika času :-) To mě pak spíš zaráží chyby typu - ze skály spadnout můžeš ale ze zídky už neseskočíš a hra tě nutí ten půl metrový výškový rozdíl obejít po vyznačené cestě, nebo pak třeba zpracování hlavních hrdinů - vesměs se na nich nic moc nemění, pár skinů plných různých hejblátek a vlajících kusů oblečení. Tu postavu máš před sebou pořád a sledovat, jak si hrdina dává zbraň na záda a ona pak není na zádech ale levituje za ním. Jo, každý se zarazí nad jinou "blbostí" :-)
ad užívání si hraní - Tu chtěj aby ses staral o domácnost, támhle abys vyvenčil krom psa i přítelkyni/manželku. A až přijde čas děcek - to už bude sakra sváteční hraní :-) Já musím zaklepat, doma mám poklad (škoda že sem nechodí aby si to přečetla:) který ten můj "koníček" respektuje ale nějaké to zavrčení si stejně neodpustí. To jsou 3-4x týdně závody, hokej, pak se "jedeš" pokochat do Bolívie, když se sejde parta tak tahačem brouzdáš po Americe nebo Evropě. . :-) Betony a další propriety už asi nejspíš můžu pověsit na hřebík, ledaže bych sáhl po umělých kloubech - sportem ku zdraví a trvalé invaliditě :-)Komentář byl naposledy upraven upraven 22.6.2017 10:35

Původní verze před úpravami:Já se těmi věcmi, co jdou mimo hraní, moc nezabývám. Je to vesměs pořád dokola už nějaký ten rok a člověka pak jednoduše unaví to zaměřování se na tyhle detaily. Jo když jsem byl mladší to jsem to hltal jak jen to šlo a soustředil jsem se na maximální detail. Teď si chci hry užívat, protože už na to, ač to tak nevypadá, není tolika času :-) To mě pak spíš zaráží chyby typu - ze skály spadnout můžeš ale ze zídky už neseskočíš a hra tě nutí ten půl metrový výškový rozdíl obejít po vyznačené cestě, nebo pak třeba zpracování hlavních hrdinů - vesměs se na nich nic moc nemění, pár skinů plných různých hejblátek a vlajících kusů oblečení. Tu postavu máš před sebou pořád a sledovat, jak si hrdina dává zbraň na záda a ona pak není na zádech ale levituje za ním. Jo, každý se zarazí nad jinou "blbostí" :-)
ad užívání si hraní - Tu chtěj aby ses staral o domácnost, támhle abys vyvenčil krom psa i přítelkyni/manželku. A až přijde čas děcek - to už bude sakra sváteční hraní :-) Já musím zaklepat, doma mám poklad (škoda že sem nechodí aby si to přečetla:) který ten můj "koníček" respektuje. Betony a další propriety už asi nejspíš můžu pověsit na hřebík, ledaže bych sáhl po umělých kloubech - sportem ku zdraví a trvalé invaliditě :-)

Chesse napsal:No, ono behem doby co jsem hral par patchu sice vyslo, ale v popisku se spis zamerovali na veci nepotrebne k hrani nez na opravu chyb...

A ano vim, ze delat chyby je lidske a kort, kdyz se studio pousti do neceho noveho, tak tyhle nedostatky chapu a beru, jen proste nemam rad, kdyz nekomu nekde neco vadi, ale jinde to prehlizi a jeste dela jak je to bez chyby ;)
Holt mame se Semuelem jiny nazor nez vetsina a to je to spatne v dnesni dobe :)

Chesse
      22.6.2017 10:10 Chesse

@ odpověď na komentář od Mighty:No, ono behem doby co jsem hral par patchu sice vyslo, ale v popisku se spis zamerovali na veci nepotrebne k hrani nez na opravu chyb...

A ano vim, ze delat chyby je lidske a kort, kdyz se studio pousti do neceho noveho, tak tyhle nedostatky chapu a beru, jen proste nemam rad, kdyz nekomu nekde neco vadi, ale jinde to prehlizi a jeste dela jak je to bez chyby ;-)
Holt mame se Semuelem jiny nazor nez vetsina a to je to spatne v dnesni dobe :-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mighty napsal:Semuel: to je video, které pořizovali těsně po vydání ne ? To je v dnešní době všude :-) Já málo kdy kupuji hry hned s datem vydání a tak se mi tyhle problémy celkem slušně vyhýbají. O beta verzích a dalších jiných raných verzí her se tu psát nedá protože tam je to pochopitelné. Ale jak píšeš, "Ejloj" se nedostalo tolika hejtu za chyby, které u UBI her nikdo nepřehlédne :-)

4 all: Stejně tak jako vy nežijete dokonalý život bez chyb, tak vývojáři nedělají dokonalé hry bez chyb. I když by to každý chtěl (v obou případech) , je to takřka nemožné. Jak se říká, chybovat je lidské, ale opakovat pak stejné chyby - to stojí za zamyšlení se nad sebou. Hnedle si řeknete, že by se ta stejná formule dala použít i na herní průmysl - opakování stejných chyb - dle mého názoru se to srovnávat nedá, protože ty 1 a 0 jsou mnoham více nevyzpytatelné než lidská mysl :-)

Semuel
      22.6.2017 09:25 Semuel

@ odpověď na komentář od Mighty:Mě tohle vysvětlovat nemusíš nemám problém uznat cizí názor a bugy ve hře v 99% neřeším. Mě spíš šlo o pokrytectví lidí co hře dají 10/10 a přehlíží očividné nedostatky ale u jiných her jsou pro ně stejné/podobné chyby a nedostatky důvodem k hodnocení 3, 4, 5/10.... .

Mighty napsal:Semuel: to je video, které pořizovali těsně po vydání ne ? To je v dnešní době všude :) Já málo kdy kupuji hry hned s datem vydání a tak se mi tyhle problémy celkem slušně vyhýbají. O beta verzích a dalších jiných raných verzí her se tu psát nedá protože tam je to pochopitelné. Ale jak píšeš, "Ejloj" se nedostalo tolika hejtu za chyby, které u UBI her nikdo nepřehlédne :)

Stejně tak jako vy nežijete dokonalý život bez chyb, tak vývojáři nedělají dokonalé hry bez chyb. I když by to každý chtěl (v obou případech) , je to takřka nemožné. Jak se říká, chybovat je lidské, ale opakovat pak stejné chyby - to stojí za zamyšlení se nad sebou. Hnedle si řeknete, že by se ta stejná formule dala použít i na herní průmysl - opakování stejných chyb - dle mého názoru se to srovnávat nedá, protože ty 1 a 0 jsou mnoham více nevyzpytatelné než lidská mysl :)

Mighty
      22.6.2017 07:50 Mighty

Semuel: to je video, které pořizovali těsně po vydání ne ? To je v dnešní době všude :-) Já málo kdy kupuji hry hned s datem vydání a tak se mi tyhle problémy celkem slušně vyhýbají. O beta verzích a dalších jiných raných verzí her se tu psát nedá protože tam je to pochopitelné. Ale jak píšeš, "Ejloj" se nedostalo tolika hejtu za chyby, které u UBI her nikdo nepřehlédne :-)

4 all: Stejně tak jako vy nežijete dokonalý život bez chyb, tak vývojáři nedělají dokonalé hry bez chyb. I když by to každý chtěl (v obou případech) , je to takřka nemožné. Jak se říká, chybovat je lidské, ale opakovat pak stejné chyby - to stojí za zamyšlení se nad sebou. Hnedle si řeknete, že by se ta stejná formule dala použít i na herní průmysl - opakování stejných chyb - dle mého názoru se to srovnávat nedá, protože ty 1 a 0 jsou mnoham více nevyzpytatelné než lidská mysl :-)Komentář byl naposledy upraven upraven 22.6.2017 09:44

Původní verze před úpravami:Semuel: to je video, které pořizovali těsně po vydání ne ? To je v dnešní době všude :-) Já málo kdy kupuji hry hned s datem vydání a tak se mi tyhle problémy celkem slušně vyhýbají. O beta verzích a dalších jiných raných verzí her se tu psát nedá protože tam je to pochopitelné. Ale jak píšeš, "Ejloj" se nedostalo tolika hejtu za chyby, které u UBI her nikdo nepřehlédne :-)

Stejně tak jako vy nežijete dokonalý život bez chyb, tak vývojáři nedělají dokonalé hry bez chyb. I když by to každý chtěl (v obou případech) , je to takřka nemožné. Jak se říká, chybovat je lidské, ale opakovat pak stejné chyby - to stojí za zamyšlení se nad sebou. Hnedle si řeknete, že by se ta stejná formule dala použít i na herní průmysl - opakování stejných chyb - dle mého názoru se to srovnávat nedá, protože ty 1 a 0 jsou mnoham více nevyzpytatelné než lidská mysl :-)

iNva
  1x    21.6.2017 20:14 iNva

@ odpověď na komentář od Miky:tak tak. . já dohrál Horizon a potkal jsem jeden bug kdy mne sawtooth napadl přes budovu a budova stále stála a rozbila se asi za vteřinu potom.

Každá hra má bugy mě osobně ubi hry baví i přes četné bugy. . sice jsou docela dost zabugované, ale zábavnost mají zrovna ubi hry dost vysoko. .

každopádně hraji hry snad od maria a každá měla bugy

Miky napsal:Je ti doufám jasný, že podobné a další chyby nemá každý? Já dohrál Horizon: Zero Dawn nedávno a nenarazil jsem na žádný bug, který by nějakým způsobem ovlivnil můj zážitek z hraní. Filip se při recenzování také nesetkal s nějakými velkými problémy. Tak bych tuhle kapitolu uzavřel. Tobě se líbí jiné hry, kterým dáváš vysoká hodnocení, zatímco někomu jinému zase jiné hry. Tak to v životě chodí. Když dokážeš prosazovat svůj názor na své oblíbené hry, měl bys dokázat přijmout názor i někoho jiného na hru, která se líbí jemu, i když tobě ne.

A tohle se netýká pouze tebe, ale i dalších diskutujících. Kdyby se všem líbilo jedno a to samé, tak máme v každém žánru třeba jen pět her.

Chesse
      21.6.2017 11:14 Chesse

@ odpověď na komentář od Miky:Taktez jako ja nenarazil na vetsinu bugu u Ubi her, par jsem jich mel, to nepopírám, ale vetsinu co koluje na youtube fakt jsem nikdy nemel, asi to taky bude tim, ze hraju odlišným zpusobem nez vetsina co postuje ty videa...
Nazor druhych nemam problem prijmout, pokud ma hlavu a patu ;-) Jen tu pisem, ze ta hra neni tak dokonala jak si zdejsi lide mysli.

PeaceKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Miky napsal:Je ti doufám jasný, že podobné a další chyby nemá každý? Já dohrál Horizon: Zero Dawn nedávno a nenarazil jsem na žádný bug, který by nějakým způsobem ovlivnil můj zážitek z hraní. Filip se při recenzování také nesetkal s nějakými velkými problémy. Tak bych tuhle kapitolu uzavřel. Tobě se líbí jiné hry, kterým dáváš vysoká hodnocení, zatímco někomu jinému zase jiné hry. Tak to v životě chodí. Když dokážeš prosazovat svůj názor na své oblíbené hry, měl bys dokázat přijmout názor i někoho jiného na hru, která se líbí jemu, i když tobě ne.

A tohle se netýká pouze tebe, ale i dalších diskutujících. Kdyby se všem líbilo jedno a to samé, tak máme v každém žánru třeba jen pět her.

Semuel
      21.6.2017 10:56 Semuel

@ odpověď na komentář od Miky:Však v pořádku já názor jiných akceptuji pouze jsem využil videa k ukázaní že hra není tak dokonalá jak se tu někteří snaží tvrdit a má stejně chyb jako Ubisoft hry které jsou za to hejtované zatím co zde je to přehlíženo. "Je ti doufám jasný, že podobné a další chyby nemá každý? " to plně chápu taky nemá spoustu bugů co lidi zmiňují u jiných her ale videa postují, já udělal to samé.

Miky napsal:Je ti doufám jasný, že podobné a další chyby nemá každý? Já dohrál Horizon: Zero Dawn nedávno a nenarazil jsem na žádný bug, který by nějakým způsobem ovlivnil můj zážitek z hraní. Filip se při recenzování také nesetkal s nějakými velkými problémy. Tak bych tuhle kapitolu uzavřel. Tobě se líbí jiné hry, kterým dáváš vysoká hodnocení, zatímco někomu jinému zase jiné hry. Tak to v životě chodí. Když dokážeš prosazovat svůj názor na své oblíbené hry, měl bys dokázat přijmout názor i někoho jiného na hru, která se líbí jemu, i když tobě ne.

A tohle se netýká pouze tebe, ale i dalších diskutujících. Kdyby se všem líbilo jedno a to samé, tak máme v každém žánru třeba jen pět her.

Miky člen redakce
  2x    21.6.2017 10:50 Miky

@ odpověď na komentář od Semuel:Je ti doufám jasný, že podobné a další chyby nemá každý? Já dohrál Horizon: Zero Dawn nedávno a nenarazil jsem na žádný bug, který by nějakým způsobem ovlivnil můj zážitek z hraní. Filip se při recenzování také nesetkal s nějakými velkými problémy. Tak bych tuhle kapitolu uzavřel. Tobě se líbí jiné hry, kterým dáváš vysoká hodnocení, zatímco někomu jinému zase jiné hry. Tak to v životě chodí. Když dokážeš prosazovat svůj názor na své oblíbené hry, měl bys dokázat přijmout názor i někoho jiného na hru, která se líbí jemu, i když tobě ne.

A tohle se netýká pouze tebe, ale i dalších diskutujících. Kdyby se všem líbilo jedno a to samé, tak máme v každém žánru třeba jen pět her.

Semuel napsal:odkaz ] 10/10 tak určitě :D

Semuel
      21.6.2017 10:48 Semuel

odkaz ] 10/10 tak určitě :-D

Semuel
      21.6.2017 00:14 Semuel

@ odpověď na komentář od Alfajk:No na části se shodneme, ale nemyslím si že Ubi je to největší zlo, přeci jen mají spoustu serii které jsou v srdcích všech (u mě je to Splinter cell) . U jejich her se ve většině bavím což je zase pro mě osobně hlavní faktor.

Alfajk napsal:pro me je rozhodujici faktor evoluce, podivej se, kam se ubisoft za poslednich 5 let posunul... spise udelal par kroku vzad... COD, BF a vsechny tyhle "modern military shooter" me pomalu urazeji svoji existenci, v singlu delaji z hrace uslintanyho kripla ( pozn. - neni urazka) a v multaku nabizeji jen repetetivni strileni ( = tzn nic pro me) , kdyz uz strilecku, tak neco jako doom, wolfenstein nebo treba titanfall (single u dvojky, multak me taky zrovna nenadchnul - opet strileni na 3 ruzne variace)

starší komentáře

Zpět na úvodní stránku© Xzone s.r.o.