Uživatel nepřihlášen Přihlásit se

LITE verze (m.zing.cz)

Zobrazit klasicky (více obsahu, rubrik a funkcí)

Call of Duty: WWII v nadupaném multiplayerovém traileru

Úterý 13.6.2017 13:50
Autor: Vojtěch "Riley" Zikán, Rubrika: Novinky
PC, PS4, Xbox One

Call of Duty: WWII v nadupaném multiplayerovém traileru
Ve dvou minutovém videu se podíváme od Normandie až po Krym. Aktualizováno o další detaily.

 

Letošní Call of Duty budí od svého oznámení velký rozruch. Po skoro devíti letech se série opět vrací k vytoužené druhé světové válce a není tudíž divu, že je každý fanoušek v napětí. Activision dneska v noci na konferenci Sony vypustil do světa první multiplayerový trailer.

Ve dvou minutovém videu se nám představí několik vybraných lokací, kam se ve hře více hráčů podíváme. Vedle již omývané Normandie a Ardén tu tak máme nově i německé Cáchy, vodní kanál mezi Anglií a Francií a v neposlední řadě poloostrov Krym ve východní Evropě. Již delší dobu se vědělo, že se (na rozdíl od kampaně) podíváme i jinam, než na západní frontu. Ukazuje se nám i nový mód War, který doprovází příběhové pozadí. Očekávejme tak podobnou dávku filmovosti jako jsme zvyklí z kampaně.

Trailer je nabitý akcí, násilím a ukazuje něco i ze samotného zbrojního arzenálu. Vedle již ikonické pušky M1 Garand se nám prezentuje německý kulomet MG42, brokovnice Trench Gun, odstřelovačka M1903 Springfield, samopal Grease Gun, plamenomet nebo dokonce i lopata a bajonet. V traileru si lze všimnout, že hráč během bitevní vřavy nasazuje na Grease Gun tlumič, zatímco v následující scéně se vkládá do brokovnice zápalný náboj.

Již pár dní víme, že systém Create-a-Class nahradí Divize, kde jednotlivé třídy budou zaměřené na odlišný způsob vedení boje. Právě Expeditionary Force je zaměřená na interakci s hořlavinami, avšak Airborne je zaměřená na tichou likvidaci. Když už je řeč o výsadkářích, lze si všimnout scény, kde hráči na bojiště sestupují na padácích.

Už od oznámení víme, že se hra dočká uzavřené multiplayerové bety, do níž se člověk dostane pouze za předobjednávku. Dneska konečně známe i datum konání. Beta test proběhne nejprve na konzoli PS4 již 25. srpna. PC a Xbox One budou následovat později.

Aktualizace: Na povrch se dere více informací o hře více hráčů. Návrat například hlásí scorestreaky, které se objevily už ve druhém Black Ops. Hráči si tak za body, které nastřádají během jednoho života, mohou na bojiště přivolat všelijakou techniku, jež je zvýhodní v boji. Prvním potvrzeným scorestreakem je bojové letadlo.

V traileru jsme si mohli všimnout i tanků. Vozidla budou pouze záležitostí režimu War, kde budou hrát strategickou úlohu. Podle všeho by měly mít podobnou roli jako robot v módu Safeguard v Black Ops 3. Vaším úkolem je objekt ochránit a doprovodit ho až do cíle na druhém konci mapy. Tanky se navíc budou moci používat. Toho jsme si mohli všimnout v samotném traileru, kde je záběr na vojáka střílejícího z kulometu připevněném na obrněnci

Řeč přišla i na funkci Headquarters, což je obdoba věže z Destiny. Zde se bude v jeden čas potkávat až 48 hráčů najednou, kteří spolu budou komunikovat, prohlížet si ocenění a mnohem více.

Sdílejte

Komentáře čtenářů

Napsat komentář
DERO
      15.6.2017 09:34 DERO

@ odpověď na komentář od MoRt8:Jo chápu jak to myslíš a souhlasím ale je to slockareni když chceš autentický zážitek tak by měl být i realistický .... Ale jako jasné chápu .... A hakace budu taky postrádat :-D jen nemám rád jak někdo útočí na to že ve skutečnosti tank měl rychlost 30km/h ale ve hře jede 45km/h od toho jsou simulátory a nechápu jak někdo toto může řešit jako jsem četl po vydání bf1 ... Ale ta korektnost vůči rasam a pohlaví mi přijde vtipná

MoRt8 napsal:DERO : : : : Možná je problém v chápání a především rozlišování slov. Hra nemusí být ve svých mechanikách realistická, aby byla autentická. Můžu mít ultra hardcore realistickou simulaci z WW2 jdoucí až tak daleko, že bude pro normální hráče takřka nehratelná, ale pokud za Wehrmacht budou ve hře bojovat pouze černošky a rabíni, tak to nikdy nebude autentické. Takže můj osobní názor je ten, že i arkáda typu COD může být svým způsobem autentická, což už víme, že nebude, protože někomu vadí svastiky.

MoRt8
  4x    14.6.2017 19:50 MoRt8

DERO : : : : Možná je problém v chápání a především rozlišování slov. Hra nemusí být ve svých mechanikách realistická, aby byla autentická. Můžu mít ultra hardcore realistickou simulaci z WW2 jdoucí až tak daleko, že bude pro normální hráče takřka nehratelná, ale pokud za Wehrmacht budou ve hře bojovat pouze černošky a rabíni, tak to nikdy nebude autentické. Takže můj osobní názor je ten, že i arkáda typu COD může být svým způsobem autentická, což už víme, že nebude, protože někomu vadí svastiky.

DERO
  2x    14.6.2017 19:09 DERO

@ odpověď na komentář od iNva:Přesně tak .... všichni chtějí autentické věci a zábavu ... ale válka nebyla jen střílení zabíjení a akce ... a rozhodně to nebylo napráskané non-stop výbuchy a to ani nemluvím o tom že většinou jedna kulka znamenala smrt nebo několika týdenní ležení v nemocnici .... jak někdo rozebírá autenticitu tak se mi chce zvracet ... je to hra ne realita

iNva napsal:six feete. . u cod - bf nemá cenu řešit realitu :)

hry odrážející realitu existují, ale nikdo je nehraje. . třeba staré americas army odráželo realitu. . když jste chtěli hrát museli jste projít výcvikem, a pak ta hra byla neskutečně težká. Hra existuje dál ale překopali ji na arkádu aby ji někdo vůbec hrál. . atd atd her je plno ale nejsou oblíbené

antiku
      14.6.2017 19:07 antiku

Nikdo nechce realitu, ani já ne. To u CoD nejde. Ale lidé hrají CoD, protože je to CoD, takže když by udělali reálný díl, tak to stejně všichni budou hrát. Protože je to CoD.
Co chci, tak jsou větší mapy, spawnování na místě, kde jsou spoluhráči. Hlavně recoil u zbraní. Žádný běhaní zákopem sem a tam, koukání za sebe jestli se tam někdo neobjevil.

iNva
  3x    14.6.2017 18:42 iNva

six feete. . u cod - bf nemá cenu řešit realitu :-)

hry odrážející realitu existují, ale nikdo je nehraje. . třeba staré americas army odráželo realitu. . když jste chtěli hrát museli jste projít výcvikem, a pak ta hra byla neskutečně težká. Hra existuje dál ale překopali ji na arkádu aby ji někdo vůbec hrál. . atd atd her je plno ale nejsou oblíbené

six feet under
      14.6.2017 17:36 six feet under

45antiku tak nejak se ti vojaci zasekavaji pri pohybu, behu a to se mi fakt nelibi, u wolfa to je jiny kafe presto se tesim konecne neco z 2 svetoveKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

six feet under
      14.6.2017 17:31 six feet under

Nadupany to asi je, ale realita byla uplne jina
odkaz ] behat tam jak posuk, zivotnost 0
A jeste jeden dokument
odkaz ] a jeste jeden vztahujici se ke hre
odkaz ] a jeste jeden Ardeny
odkaz ]Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Denny
  2x    14.6.2017 13:45 Denny

@ odpověď na komentář od Riley:V Call of Duty 1 - UO, 2 taky byly dvě ba dokonce tři kampaně, včetně rusů a taky to vyšlo, podle mne v prvním díle bravurně. Všechno jenom výmluvy. To střílení z Thompsonu po třetí misi omrzí.

Riley napsal:Kampaň za Sověty není, jelikož autoři nechtějí skákat mezi jednotlivými frontami a bitvami po celém světě. Chtějí mít příběh zaměření jen na jednu určitou skupinu lidí. Za Sověty se však bude dát hrát v MP.

johnny_jay
  1x    14.6.2017 08:54 johnny_jay

Hákové kříže budou jen v kampani [ odkaz ]

antiku
  1x    14.6.2017 08:45 antiku

Možná se vrátili do druhé světové, ale rozhodně ne ke kořenům call of duty 2 :-( vypadá to divně a to především kvůli tomu, že používají pořád ten stejný engine, co používali na ty scifi díly. Mapy jsou malý, celý je to takový divný. Zbraně nemají recoil. Celý se to tak divně hejbe.

starší komentáře

Zpět na úvodní stránku© Xzone s.r.o.