Middle-earth: Shadow of War je bezesporu jedna z nejvýraznějších her letošní E3. Skoro se zdá, že se procpe všude, díky čemuž máme často k dispozici nové detaily. Tentokrát jsme se dozvěděli něco málo o možnosti opakovat neúspěšné mise. Jednoduše řečeno, žádná možnost opakování misí není.
Když se kupříkladu pustíte do křížku s nějakým významným skřetím velitelem a on vás zabije, čas se posune vpřed a velitel si bude dál vládnout a pamatovat porážku. Vámi zvoleného cíle, jehož likvidace vám napoprvé nevyšla, se tedy podle všeho budete muset zbavit jinou cestou. A jestli během mise zemřel některý z vašich následovníků, nijak ho neoživíte. A tak se budete muset vypořádat s následky selhání.
Něco takového bylo už v Middle-earth: Shadow of Mordor. I při jeho hraní znamenal neúspěch posun času a fakt, že si vás mohli skřeti dobírat, ale mise šlo přeci jen opakovat. Tehdy jste navíc hráli jen a pouze za Taliona, který neměl k dispozici armádu následovníků. Jak se zdá, Nemesis systém se i v tomhle směru posunul dál a s ohledem na možnost budovat vlastní armádu skřetů představuje zcela nová rizika.
K odhalení této skutečnosti došlo během prezentace gameplay záběrů, které se zúčastnil Michael de Plater z Monolithu a dabér Troy Baker, jenž opět propůjčil svůj všudypřítomný hlas Talionovi. Během prezentace uvidíte i další aspekty hry, i když je už povětšinou bylo možné vidět v lehce odlišné formě.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Tak to doufám, že v té jeskyni budeš mít i přívod elektřiny.
Odpověď na komentář uživatele @Geralt z Rivie
Pořád můžeš PC vytáhnout ze zásuvka. Taková prodlužka s vypínačem…narafíčíš si to pod nohu a jseš ready to play.
Mě se onen přístup her nelíbí protože na hraní nemám moc klidu. Furt někdo nebo něco otravuje. Holt musím si najít tichou temnou jeskyni jedině.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
No to nevim, u některých her mi tohle nešlo a o to víc jsem byl vzteklej.
Alt+F4 to jistí
Super, žádný casual nebereme.
Podle mě to bude totožny jako u předešlého dílu. Jen ty proměnné budou jak na straně nepřátel (budou lépe připravení a budou mít narážky) , tak té hráčovy (prostě bude znát, třeba jen pocitově, když vymazlený skřet v řadách hráče padne) .
Odpověď na komentář uživatele Behavioralista
Je to tak. Osobně si myslím, že ty primární příběhové mise budou mít opět určitý základ a jen ty sidequestíky a zdolávání pevností se bude měnit.
Já si to zahraju nejspíš až o Vánocích. Chtěl sem to předobjednat, ale v říjnu mě čeká The Evil Within 2 a v listopadu pak Assassin’s Creed Origins.
Blbost. Toto bylo už ve Stínu Mordoru a nemělo to vůbec žádný dopad na děj.
Ok, beru to a docela se mi to tak i líbí, ale jestli budu dělat misi ve které mohu dostat nějakou epik věc a nedám to…. to bude po dlouhé době zase vztekání.