Uživatel nepřihlášen Přihlásit se

LITE verze (m.zing.cz)

Zobrazit klasicky (více obsahu, rubrik a funkcí)

Driftování, bourání nebo tuning z NFS: Payback

Neděle 18.6.2017 13:47
Autor: Michal "Miky" Burian, Rubrika: Novinky
PC, PS4, Xbox One

Driftování, bourání nebo tuning z NFS: Payback
Tři videa, tři pohledy na Need for Speed: Payback.

 

Na tiskové konferenci Electronic Arts se arkádové závody Need for Speed: Payback ukázaly jako akční záležitost zaměřena na příběh. Já jsem tvrdil, že to není NFS, ale spíše Rychle a zběsile bez licence této hollywoodské značky. Z nových gameplay záběrů od IGN si můžeme udělat lepší představu o hře.

Video je natočeno ze stejného dema. Liší se hodně začátek, kde hráč v Mustangu musí dojet k příběhovému úkolu. Při tom driftuje a několikrát nabourá. Jakmile se dostane ke stanovenému bodu, spustí se filmeček s kamionem, který převáží luxusní a velmi rychlý automobil, který musí hlavní hrdinové ukrást, aby získali výhodu na konkurencí v tomto otevřeném světě. Jak se můžete přesvědčit, hráči to nejde tak dobře jak vývojářům při prezentaci. Opět vidíme několik působivých bouraček, které jak kdyby k oka vypadly skvělým závodům Burnout Paradise.

Dvojice dalších videí zaznamenává tuning. Nejprve se mrkneme na vizuální úpravu Nissanu 350Z a poté na Camaro. Změnit můžeme kupříkladu světla, nárazníky, kapotu, přidat křídlo, zpětná zrcátka, poznávací značku, kola a mnoho dalšího. Z videí mám pocit, že tuning bude opět omezen na předem stanovené díly, v NFS: Payback tak nebude taková svoboda při úpravě, jako byla v oblíbených Undergroundech.

Need for Speed: Payback vyjde 10. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Sdílejte

Komentáře čtenářů

Napsat komentář
pavel.gajdo
      20.6.2017 12:03 pavel.gajdo

@ odpověď na komentář od Sedli14:Hloupost, engine hry s tím nesouvisí... Frostbite je univerzální, navíc “engine na střílečky” je vůbec největší nesmysl, engine jako takový se stará jen aby scripty, modely, zvuky... všechno “drželo po hromadě” co máš ve scriptu/kódu napsáno už nijak Engine neovlivní.
V čem mas pravdu je input lag, to je opravdu záležitost Enginu, ale ani to nemusí být pravda, pokud je kód na ovládání vozu (příklad) napsán tak, aby kontroloval input jen 30x za vteřinu (třeba aby ulevil CPU) , tak opět za to Engine opravdu nemůže Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Sedli14 napsal:Rozhodně může. Auta v Battlefieldu mají úplně jiné nastavení fyziky, ale jsou na tom podobně - jen si toho člověk nevšimne, protože je většinou použije jen při přesunu z místa na místo a nesnaží se projet rychle zatáčku s tím, jestli je auto dotáčivé, nebo nedotáčivé; případně jestli začne brzdit hned při stisknutí klávesy/tlačítka. Prostě je to engine pro střílečky a je to znát.
U NFS je Frostbite rozhodně hlavním důvodem, proč hra vypadá, jak vypadá. S jeho nasazením se okamžitě objevil input lag (jak pro zatáčení, tak pro plyn a brzdu - hra se rázem stala naprosto nehratelná na klávesnici, přičemž na gamepadu a volantu to není o moc lepší) , jízdní model přizpůsobili cinematičnosti enginu a celkově se snaží, aby hra vypadala lépe, než se hrála. Ten engine na tom má mnohem větší podíl, než se může zdát :-D
A k tomu "Chameleonovi" - v roce 2010 (před představením Hot Pursuit) oznámili, že na hře nově spolupracuje i švédské studio DICE, které stvořilo právě Frostbite ;-)

Sedli14
      20.6.2017 01:09 Sedli14

@ odpověď na komentář od pavel.gajdo:Rozhodně může. Auta v Battlefieldu mají úplně jiné nastavení fyziky, ale jsou na tom podobně - jen si toho člověk nevšimne, protože je většinou použije jen při přesunu z místa na místo a nesnaží se projet rychle zatáčku s tím, jestli je auto dotáčivé, nebo nedotáčivé; případně jestli začne brzdit hned při stisknutí klávesy/tlačítka. Prostě je to engine pro střílečky a je to znát.
U NFS je Frostbite rozhodně hlavním důvodem, proč hra vypadá, jak vypadá. S jeho nasazením se okamžitě objevil input lag (jak pro zatáčení, tak pro plyn a brzdu - hra se rázem stala naprosto nehratelná na klávesnici, přičemž na gamepadu a volantu to není o moc lepší) , jízdní model přizpůsobili cinematičnosti enginu a celkově se snaží, aby hra vypadala lépe, než se hrála. Ten engine na tom má mnohem větší podíl, než se může zdát :-D
A k tomu "Chameleonovi" - v roce 2010 (před představením Hot Pursuit) oznámili, že na hře nově spolupracuje i švédské studio DICE, které stvořilo právě Frostbite ;-)

pavel.gajdo napsal:Engine za to rozhodně nemůže :D Nad auty v Battlefieldu máš taky kontrolu :DD Navíc Hot Pursuit 2010 a například Most Wanted 2012 běží na enginu "Chameleon" :)

SAWYER92
      19.6.2017 21:53 SAWYER92

To jsou ty , , Tuningový novinky, , ? ? ? To je akorát CTRL+C a CTRL+V z NFS 2015 do NFS: PAYBACK ...To se s tim teda nadřeli...

pavel.gajdo
      19.6.2017 09:03 pavel.gajdo

@ odpověď na komentář od Sedli14:Engine za to rozhodně nemůže :-D Nad auty v Battlefieldu máš taky kontrolu :-DD Navíc Hot Pursuit 2010 a například Most Wanted 2012 běží na enginu "Chameleon" :-)

Sedli14 napsal:To je přesně ono. To mi na tom nejvíc vadí - simulaci od toho nikdo neočekává, ale chci mít nad autem kontrolu. Prostě od přechodu na Frostbite (Hot Pursuit 2010) ten jízdní model stojí za dvě věci a slušel by spíš Burnoutu :D

Behavioralista
      19.6.2017 08:28 Behavioralista

Ten vzhledový tuning je ubohost a chybějící výkonnostní tuning je hřebíček do rakve. Jízdní model je úplně na hovno, takže nějaký ten bodík by to mohlo chytit akorát za klišovitý příběh. Nevidím vůbec žádný důvod toto kupovat.

Sedli14
      18.6.2017 22:36 Sedli14

@ odpověď na komentář od pavel.gajdo:To je přesně ono. To mi na tom nejvíc vadí - simulaci od toho nikdo neočekává, ale chci mít nad autem kontrolu. Prostě od přechodu na Frostbite (Hot Pursuit 2010) ten jízdní model stojí za dvě věci a slušel by spíš Burnoutu :-D

pavel.gajdo napsal:Nikdo nechce simulaci, ale kontrolu nad autem :) Copak je Forza Horizon simulace? Přitom když driftuješ, to auto kontroluješ ty... Ostatně až do Hot Pursuit byl jízdní model u NFS fajn, měl jsi proste pocit ze když zatocis, zatocis ty... ne ze se přepne hra do “drift módu”

pavel.gajdo
  3x    18.6.2017 21:32 pavel.gajdo

@ odpověď na komentář od Tafaraj:Nikdo nechce simulaci, ale kontrolu nad autem :-) Copak je Forza Horizon simulace? Přitom když driftuješ, to auto kontroluješ ty... Ostatně až do Hot Pursuit byl jízdní model u NFS fajn, měl jsi proste pocit ze když zatocis, zatocis ty... ne ze se přepne hra do “drift módu” Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Tafaraj napsal:Je to NFS, nikdo od toh žádné prvky simulace neočekává, té hře by to naopak uškodilo :-)

Chesse
  1x    18.6.2017 19:01 Chesse

Doufam, ze zase bude na krabicce veta "autentický tuning" a nakonec si muzes vybrat sotva 3 narazniky atd. :-D

Graficky je to pekne to hej, svetlo tomu prospelo, ale zbytek je proste zase spatny... Sve fandy si to najde, pro me je v priprave The Crew 2, do ktereho vkladam vetsi nadeje.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Tafaraj
  2x    18.6.2017 18:48 Tafaraj

@ odpověď na komentář od lukyno:Je to NFS, nikdo od toh žádné prvky simulace neočekává, té hře by to naopak uškodilo :-)

lukyno napsal:Ach jo. To auto se chová zas jak mýdlo na tobogánu :shock:

lukyno
      18.6.2017 16:17 lukyno

Ach jo. To auto se chová zas jak mýdlo na tobogánu :-o

starší komentáře

Zpět na úvodní stránku© Xzone s.r.o.