Od samotného oznámení se nás Ubisoft snaží přesvědčit, že v letošním Assassin’s Creed: Origins bude přepracovaný systém soubojů. Není tak divu, že se na něj zaměřilo nové video. Z něho se dozvíme, že v Origins bude rozhodovat vzdálenost od nepřítele, rychlost zbraně a vaše pozice. Zároveň si budete moci vybrat z tuny zbraní, včetně různých luků (lovecký nebo bojový), mečů (dlouhé a krátké), štítů, kopí, těžkých tupých zbraní či těžkých ostrých zbraní.
Pochopitelně nebude chybět lehký a těžký útok, navíc různé zbraně mají odlišná komba. Origins se totiž přiklání více k RPG, každá zbraň má specifické atributy a speciální efekty, včetně poškození.
Jaké tedy souboje budou? Podle Ubisoft obtížné. V soubojích budete moci útočit, blokovat útoky nepřátel a vyhnout se útoku. Navíc přechod mezi zbraní a lukem má být velmi rychlý, aby nedošlo k přerušení bitvy.
Assassin’s Creed: Origins vyjde 27. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Odpověď na komentář uživatele erazghul
Já osobně si toho chameleona ani neodemkl, a tak mám Evie furt na 9 levelu
Odpověď na komentář uživatele erazghul
Já to prostě beru jako dobrovolnů blbost, co lidi používat nemusí
Odpověď na komentář uživatele Alcatras
Je, ale podobně to bylo i v Syndicate, kde byl skill Chameleon, díky kterému mohla být Evie neviditelná (takže to nebylo pláštěm, my bad) . Jedno z vysvětlení je, že je to tak naprogramovaný Helixem, aby asasíni z přítomnosti měli jednoduší průchod myšlenkami svých předků.
Tyhle informace jsem už v nějakém videu před nějakým týdnem slyšel mám ten pocit. Neříkali to už někde? Asi nějaký Anglický Youtuber to rozebíral když hrál demo. Každopádně ofiko video potěší více.
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Spíš jsem měl na mysli tu větší rozmanitost v různých zbraní a těch special atribut. Jak to bude s použitelností rare zbraních nevim, ale třeba se tak ani nestane.
Odpověď na komentář uživatele erazghul
Není to náhodou SKILL prvek ?
Odpověď na komentář uživatele kajny 18
A jak víš, že ten šíp taky není pozůstatek z První civilizace?
erazghul ale tohle prece nemuzes srovnavat az na ten plast teda to bylo divny (cely AC Syndicate bylo divny) jablko raje, lebka. . to sou prece jenom takovy artefakty u kterejch proste neni divny ze sou nadprirozeny, ale navadenej sip to je dost debilni sorry
Ezio měl Jablko ráje, s kterým dokázal ovládat mysl ostatních, Edward měl lebku, se kterou dokázal najít kohokoliv pokud měl jeho krev, Evie měla plášť, který ji zneviditelní, ale poserme se z naváděcího šípu.
Odpověď na komentář uživatele @Geralt z Rivie
Upřímně, sbírat zbraně není v AC zrovna to pravé ořechové. Kouknu do hrobky, vyberu ji a hodinu budu používat vzácnou zbraň, než poskočím o level a zbraň už mi bude k ničemu, protože ji nějaká zbraň typu regular přebije… Ne díky. To ať si nechají na The Division.
No, tak je tam naváděnej šíp, no. Tahle funkce byla i v jiných hrách a nikdo k tomu vůbec nic neříkal, tak nevím proč by to tady měl být problém. Myslím, že ten RPG systém tomu prospěje a bude konečně nějakej pokrok.
Náváděnej šíp = zkažená hra. Okej, Ejnštejnové.
Naváděný šíp no to si dělají prdel ne, to nemůžou myslet vážně no ale ten dron…to už přehánějí! ! !
Zkusím každý typ zbraně… Ale mám už předem vyhlédnutého favorita.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Ještě kdyby tam nejake obtiznosti byly co?