Uživatel nepřihlášen Přihlásit se

LITE verze (m.zing.cz)

Zobrazit klasicky (více obsahu, rubrik a funkcí)

World of Warplanes se po čtyřech letech dostávají na verzi 2.0

Čtvrtek 12.10.2017 11:09
Autor: Michal "Miky" Burian, Rubrika: Novinky
PC

World of Warplanes se po čtyřech letech dostávají na verzi 2.0
Dosud nejrozsáhlejší patch zahrnuje spoustu změn a krom jiného přidává zcela nový mód.

 

Na první pohled by se mohlo zdát, že společnost Wargaming provozuje jen World of Tanks, tedy úspěšnou free-to-play MMO hru, která si na PC i konzolích získala značný počet hráčů. Opodál ale stojí World of Warplanes a World of Warships. Oba tituly byly v posledních letech spíše v pozadí. To se s dnešním dnem mění u leteckého MMO. Hra World of Warplanes dostala dosud nejrozsáhlejší aktualizaci, která hru značně mění a přidává zcela nový herní mód.

Začneme novým režimem. Jmenuje se Conquest a oproti stávajícímu deathmachi je u něj důležitá převaha na bojišti, které lze dosáhnout aktivní interakcí mezi jednotlivými třídami letounů. V módu má větší šanci na vítězství tým, který bude smysluplně a koordinovaně útočit na klíčové sektory na mapě a využívat při tom několik různých tříd letadel. Pokud jste spíše zvyklí na týmový deathmatch a tím pádem nekoordinované a zběsilé létání po mapě a sestřelování, co největšího množství letounů, tak musíte u conquestu změnit strategii. Jinak neuspějete.

S tím souvisí typy letounů. Parametry všech typů letadel měly být přehodnoceny tak, aby každý typ účinně splnil své typově specifické mise a měl určeny vlastní silné a slabé stránky:

Stíhače mají ničit křehčí letecké cíle a obranu pozemních cílů. Víceúčelové stíhače jsou schopny útočit na pozemní cíle a sestřelovat vzdušné cíle. Těžké stíhače vynikají v rychlých útocích na pozemní cíle a výpadech proti nepřátelským těžkým letounům. Bitevníky a bombardéry rychle ničí pozemní cíle v sektorech střelbou z velkorážných kanónů a závěsných zbraní, případně bombardováním z velkých výšek.

Do World of Warplanes se tak dostávají bombardéry. Jde o zcela novou třídu, kterou si hráči už dlouho ve hře přáli. V porovnání s ostatními třídami jsou bombardéry odolnější, mají ve výškách větší výkon, silnou obrannou výzbroj a velkou kapacitu nesených bomb.

„Bombardéry vrhají bomby na nepřátelské oblasti z velkých výšek, kde proti nim mohou zasáhnout jen určité typy letadel. Máme za to, že fanoušci promyšleného taktického přístupu bombardéry ocení. Můžete si vybrat cíl, dostat se k němu, svrhnout na něj bomby a připravit se na další bombový nálet. Bombardéry mají speciální režim kamery zvaný bombový pohled. V tomto režimu mohou hráči sledovat cíle pod nimi, myší upravit letovou trasu a přesně svrhnout bomby,“ informuje tisková zpráva a slibuje, že do 30. října si můžete zdarma zahrát s třemi bombardéry.

Další novinkou jsou herní cíle a mechaniky na mapě. V bitvách má díky tomu docházet k větší rozmanitosti. Každá mapa obsahuje klíčové oblasti s vlastními funkcemi a hodnotami. Nejméně cenné oblasti vynášejí méně bodů vlivu.

Letiště mohou být vybrána jako bod k nasazování letadel do boje, opravovat poškozená letadla, sloužit k výběru dalších modelů letadla do další bitvy. Velitelská centra běžně přivolávají bombardéry k útoku na nepřátelské oblasti. Vojenské základny odpalují raketové útoky na nepřátelské oblasti a těžební závody vynášejí hodně bodů vlivu.

„Každý typ oblasti je chráněn odlišným způsobem, což znamená, že bude i rozdílně obtížné je obsadit. Úspěch závisí na týmové koordinaci a jednotnému postupu s různými druhy letounů. Stíhače nebudou schopny dlouho přežít pod silnou palbou protiletadlových zbraní, zatímco bitevníky snadno zničí jakýkoliv cíl na zemi, ale nezvládnou odrazit útok bránícího stíhače,“ píše se v tiskové zprávě.

Jednou z hlavních nových funkcí aktualizace je možnost se znovu vrátit do stejné bitvy. Nyní není potřeba se z boje stahovat a pokusit se po utrpění velkého poškození přežít s posledním bodem výdrže. Ztráta letounu již neznamená, že pro vás bitva končí. Hráči se mohou do boje během bitvy vrátit několikrát. Prodleva před opětovným nasazením do boje se po každém zničení prodlužuje. Znamená to, že hráči mohou přispět k vítězství až do samotného konce bitvy. Díky opětovnému nasazování do boje budou hráči moci trávit více času v bitvě a méně času přibližováním se k frontě nebo v hangáru při čekání na další bitvu.

V neposlední řadě si aktualizace posvítila na ekonomiku, kdy aktivní a účinné útoky v bitvách vynesou hráčům více kreditů a zkušeností, a grafiku. Vývojáři připravili vylepšenou grafiku. Ta má dát hráčům pocítit lepší pocit z letu, výšky a letové rychlosti. Ve hře mají být desítky nových vizuální efektů, které mají za cíl nejen zlepšit vzhled, ale také zpřehlednit hráčům dění v bitvě.

Pokud se do World of Warplanes vrátíte nebo se rozhodnete si hru vůbec poprvé zkusit, tak aktualizace 2.0 je prvním krokem ke globálním změnám. „Změna herního režimu skýtá příležitosti k vývoji hry novým směrem. Stále je však příliš brzo, abychom tento směr konkretizovali. Další kroky uděláme v chystaných velkých aktualizacích 2.1 a 2.2. Budeme přidávat funkce, abychom novým hráčům pomohli rychle se ve hře zorientovat a abychom oddělili režimy koncové fáze hry pro veterány. Chceme, aby ve hře trávili více času, vyzkoumali nejlepší letadla a dostali za to unikátní odměny,“ dodávají tvůrci.

Jak vidno, Wargaming už se nebude soustředit pouze na World of Tanks, ale svůj čas, energii a finance budou vývojáři věnovat i dalším projektům. Snad se po World of Warplanes dostane i na námořní bitvy ve World of Warships.

Sdílejte

Komentáře čtenářů

Napsat komentář
žádný komentář

Zpět na úvodní stránku© Xzone s.r.o.