Aktualizace: Studio The Astronauts se na svém webu trochu více rozpovídalo o svém novém projektu, temné fantasy střílečce Witchfire. Hru pohání engine Unreal 4 a stejně jako v případě The Vanishing of Ethan Carter je při vývoji používána technologie fotogrammetrie, která je založená na skenování 3D objektů, klidně i celých budov.
Výsledkem může být takřka fotorealistická grafika. Cílem tvůrců je ale nabídnout přirozenou grafiku a atmosféru, přičemž věří, že tentokrát mohou díky novým nástrojům, hardwaru a zkušenostem posunout technologickou laťku ještě výše.
The Vanishing of Ethan Carter se po komerční i kritické stránce velmi dařilo, a tak možná mnozí čekali, že dalším projektem The Astronauts bude něco podobného. Vývojáři ale s ohledem na svou minulost opravdu chtějí vytvořit first-person střílečku, a to takovou, která tu ještě nebyla.
Více o hře bohužel nevíme a ještě nějakou dobu se nic konkrétního nedozvíme. Dokončení vývoje je podle všeho dost daleko, v průběhu času se může ledacos změnit, některé herní prvky mohou zmizet nebo mohou být zcela pozměněny, a tak z pohledu tvůrců nemá smysl mluvit o konkrétních věcech. K oznámení hry došlo jednoduše proto, aby dali zaměstnanci The Astronauts jasně najevo, že jsou naživu a mají co nabídnout.
Původní zpráva (8:32): Na akci The Game Awards nechybělo ani polské studio The Astronauts, které má na kontě výborný mix walking simulátoru a detektivky s názvem The Vanishing of Ethan Carter. Prostřednictvím působivého teaseru nyní představilo svou novou hru nazvanou jednoduše Witchfire.
Na první pohled může Witchfire vypadat jako další walking simulátor, který se odehrává v podobně laděném a podobně vizuálně nádherném prostředí jako The Vanishing of Ethan Carter. Nicméně zdání klame, Witchfire je ve skutečnosti temná fantasy střílečka. Ve studiu The Astronauts totiž pracují i lidé, kteří mají na kontě Bulletstorm nebo kultovní Painkiller, a jak se zdá, právě na jejich odkaz a jejich DNA má Witchfire navázat.
Samozřejmě se už objevují názory, že The Astronauts chystá first-person střílečku ve stylu Dark Souls, ale v teaseru je přeci jen vidět spíše vliv Painkilleru a The Vanishing of Ethan Carter. Zatím nicméně nevíme, kdy Witchfire dorazí a na jaké platformy přesně zamíří. Počítá se ale minimálně s PC verzí, která bude dostupná na Steamu.
Painkiller od tvůrců Vanish Ethna? ! Tak to beru.
Nevím proč ale strašně mi to připomíná fps hru z ps2 Darkwatch. Jo to byla parádní hra.
Jů, portál v lese. Ve stromě. Prostředí se mi strašně líbí. Bylo by fajn, kdyby autoři pracovali s prolínáním obou světů- normálního i prokletého.
Jo a Vanishing of Ethan Carter nebyl tupý walking simulator a ani Bulletstorm nebyla tupá střílečka, jak se vám tu někteří snaží namluvit. Obě dvě hry měly celkem povedený příběh i jeho vyprávění. A obě dvě byly v rámci svého žánru přinejmenším netypické, alespoň co do hratelnosti.
Odpověď na komentář uživatele Duuku
Tak v podstatě každá střílečka je tupá. Někdo se považuje za intelektuála a rád hraje vysoce intelektuální hry přesahující jeho intelekt no a my ostatní si prostě sednem a zastřelíme co se pohne. Sem tam má tupá střílečka i ucházející příběh nebo aspoň náznak příběhu a totok by mohlo být dobrý celkem. To Vanišing neznám a Painkiller mi něco říká, ale určitě jsem to nikdy nehrál.
Hmm PainKillera bych dal. Doufám že ale nezapomenou na fyziku a tedy destrukci.
Z tupýho walking simulatoru k parádní střílečce, tohle si nenechám ujít.
Ze zajimave hry k tupy strilecce (a to painkiller a bulletstrom jsou) , tohle si s radosti necham ujit. Ach jo, proc?
Vypadá to poměrně dost dobře. Doufám, že oznámí i pro konzole a rok vydání by 2019 mohli stihnout, tak uvidíme. Těším se.
nemožu sa dočkat
Já si zrovna říkal kdy už od nich vyjde další projekt, The Vanishing Ethan Carter považuji za asi nejlepší Walking simulátor jaký kdy vznikl (sorry Dear Esthere) .
tak to jo tak tohle můžu, snad to vyjde brzo
Střílečky popravdě moc nemusím, ale když se objeví něco takového, beru všemi deseti. K tomu The Vanishing of Ethan Carter je po stránce vizuálu jedna z nejkrásnějších her co jsem kdy hrál.