Uživatel nepřihlášen Přihlásit se

LITE verze (m.zing.cz)

Zobrazit klasicky (více obsahu, rubrik a funkcí)

Assassin's Creed: Origins čeká tento měsíc rozšíření kampaně a další novinky

Úterý 9.1.2018 10:33
Autor: Jan "Honzas4400" Kalný, Rubrika: Novinky
PC, PS4, Xbox One

Assassin's Creed: Origins čeká tento měsíc rozšíření kampaně a další novinky
Dále nový quest a nové obleky a zbraně.

 

Nový rok je nový rok, ale pro fanoušky Assassin's Creed: Origins to znamená především vydání prvního dodatečného obsahu. The Hidden Ones skutečně vyjde ještě tento měsíc, jak potvrzuje nový soupis na webu hry. Bohužel jsme se nedočkali ani přesnějšího data vydání, ani žádného traileru. Útěchou nám tedy snad bude jenom to, že k odložení balíčku zkrátka nedošlo.

Přídavek The Hidden Ones slibuje nový příběh v novém regionu a zvýšení maximálního levelu ze 40 na 45. Očekávat tedy můžeme i nové schopnosti. Na PSN už se lze navíc podívat na osm nových trofejí.

Tento měsíc také vyjde nový update, který přidá možnost prodávat obleky u tkalců, do beden Heka přidá předměty z balíčku Noční můra, balíčku První civilizace, balíčku Gladiátor a Bláznivého balíčku. Součástí updatu by také měl být „nový úkol, oslavující vydání The Hidden Ones”. Není ovšem jasné, jestli bude nový quest právě součástí přídavku, nebo půjde o vedlejší úkol pro všechny zdarma.

Od dnešního dne až do 16. navíc budete moci znovu porazit Anubise a od 23. do 30. pak Sobeka. 16. poté vyjde balíček zbraní Almighty a 30. balíček For Honor, který je inspirovaný stejnojmennou hrou od Ubisoftu. V Ubisoft Clubu si navíc budete moci 30. odemknout za 40 bodů i oblek Warden's Oath, který je inspirovaný Wardenem/Strážcem taktéž z For Honor.

A aby toho nebylo úplně málo, tak se tento měsíc v Ubisoft Clubu ještě zpřístupní zbraně Sek-Sek a Harlekýn, které byly doteď přístupné jenom pro účastníky Community Creation Contest.

Oblek Warden's Oath
Oblek Warden's Oath
Zbraně Harlekýn a Sek-Sek
Zbraně Harlekýn a Sek-Sek
Balíček For Honor
Balíček For Honor
Balíček Almighty
Balíček Almighty

Zdroj: Oficiální stránka

Sdílejte

Komentáře čtenářů

Napsat komentář
Tarik
      16.1.2018 20:59 Tarik

@ odpověď na komentář od Honzas4400:Už jsem musel zběsile hledat kdy to vyjde Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Honzas4400 napsal:Lidi, já vim, že máte podnět se o to rychle podělit se světem, ale dejte nám chvíli času o tom nejdřív napsat sakra :-D [ odkaz ]

Honzas4400 člen redakce
  2x    16.1.2018 20:31 Honzas4400

@ odpověď na komentář od Tarik:Lidi, já vim, že máte podnět se o to rychle podělit se světem, ale dejte nám chvíli času o tom nejdřív napsat sakra :-D [ odkaz ]

Tarik napsal:odkaz ]

tak 23. ledna je to tu :-D

Tarik
      16.1.2018 19:59 Tarik

odkaz ]

tak 23. ledna je to tu :-D

dinss
      16.1.2018 14:30 dinss

Jako anglicky umím ale víc si hru užiju v češtině. CZ překlad by měl dorazit v první polovině tohoto roku (cca) . :-)

Corvus
  1x    16.1.2018 07:12 Corvus

@ odpověď na komentář od dinss:Jo, také čekám na češtinu do Divinity: Original Sin 2. Pro mě zásadní hra. Jednička byla fantastická. Anglicky sice umím (ač samouk) , ale v DOS 2 je TOLIK textu, že už to hraní (v angličtině) až zdržuje. Než to všechno pečlivě přelouskám. Zrovna na prekladyher. eu o DOS 2 lokalizaci psali.

dinss napsal:Naprostý souhlas. U hry se bavím ale ty questy jsou strašidelný až výjimek. Osobně se bavím spíše u objevování dalších míst = povětšinou pyramid a chci už ten futuristickej oblek. :D Snad v KC: Deliverance budou ty questy na jiném levelu a také se chci vrhnout na Divinity: Original Sin 2 až bude plnohodnotná čeština. :)

dinss
  1x    15.1.2018 21:12 dinss

@ odpověď na komentář od Corvus:Naprostý souhlas. U hry se bavím ale ty questy jsou strašidelný až výjimek. Osobně se bavím spíše u objevování dalších míst = povětšinou pyramid a chci už ten futuristickej oblek. :-D Snad v KC: Deliverance budou ty questy na jiném levelu a také se chci vrhnout na Divinity: Original Sin 2 až bude plnohodnotná čeština. :-)

Corvus napsal:Asi takhle: Assassin není a nikdy nebyla (a nikdy nebude) má srdcovka. Upřednostňuji úplně jiné hry. Vyzkoušel jsem starší díly (nechytly ani omylem) a s Origins jsem v této sérii došel nejdál. Ohromně mě bavila s ohledem na nádherný svět, detaily a především jediněčnou atmosféru. Nicméně po nějakých 160 hodinách, kdy jsem procestoval Egypt do posledního pixelu a viděl úplně všechno, tahle hra půjde z disku a nebudu ani čekat na ten výukový mód (a to jsem se celkem těšil) . Jsem přesycen a opět se mi potvrdilo, že hry jejichž questy (ať si vezmu libovlý z těch asi 200 úkolů) jsou na 3 až 5 minut herního času, nejsou prostě pro mě. Ubisoft umí nádherné světy. Umí vypilovat hru až do šílených detailů. Umí světy zabydlet a jejich hry dýchají atmosférou... ale mají totálně TRAGICKÉ scénáristy a naprosto KATASTROFÁLNÍ návrháře questů... Nechápu jak je možné, že tak obří studio má neustále dokola stejné problémy snad ve všech jejich hrách. na světě dnes píše každý objemné publikace, je takový problém vybrat si aspoň nadprůměrné scénáristy úkolů? Opravdu nechápu systém úkolů jejichž skladba je: Dojeď 150 metrů, ukradni poklad, zabij kapitána, vrať se 150 metrů zpátky. 198 úkolů z 200. Pamatuji si tak 2... Takže G+ ani omylem a už se nemůžu dočkat až si dám něco pořádně těžkého a hlavně kde si pořádně počtu: Pillars of Eternity 2: Deadfire či Torment: Tides of Numenera nebo klidně Nier: Automata...

Corvus
  1x    15.1.2018 19:37 Corvus

Asi takhle: Assassin není a nikdy nebyla (a nikdy nebude) má srdcovka. Upřednostňuji úplně jiné hry. Vyzkoušel jsem starší díly (nechytly ani omylem) a s Origins jsem v této sérii došel nejdál. Ohromně mě bavila s ohledem na nádherný svět, detaily a především jediněčnou atmosféru. Nicméně po nějakých 160 hodinách, kdy jsem procestoval Egypt do posledního pixelu a viděl úplně všechno, tahle hra půjde z disku a nebudu ani čekat na ten výukový mód (a to jsem se celkem těšil) . Jsem přesycen a opět se mi potvrdilo, že hry jejichž questy (ať si vezmu libovlý z těch asi 200 úkolů) jsou na 3 až 5 minut herního času, nejsou prostě pro mě. Ubisoft umí nádherné světy. Umí vypilovat hru až do šílených detailů. Umí světy zabydlet a jejich hry dýchají atmosférou... ale mají totálně TRAGICKÉ scénáristy a naprosto KATASTROFÁLNÍ návrháře questů... Nechápu jak je možné, že tak obří studio má neustále dokola stejné problémy snad ve všech jejich hrách. na světě dnes píše každý objemné publikace, je takový problém vybrat si aspoň nadprůměrné scénáristy úkolů? Opravdu nechápu systém úkolů jejichž skladba je: Dojeď 150 metrů, ukradni poklad, zabij kapitána, vrať se 150 metrů zpátky. 198 úkolů z 200. Pamatuji si tak 2... Takže G+ ani omylem a už se nemůžu dočkat až si dám něco pořádně těžkého a hlavně kde si pořádně počtu: Pillars of Eternity 2: Deadfire či Torment: Tides of Numenera nebo klidně Nier: Automata...

Tarik
      15.1.2018 19:27 Tarik

Jak to bude cenově? ? Nevíte někdo? ? :-D

Theogreel
      10.1.2018 17:51 Theogreel

@ odpověď na komentář od kotlik:Radši si dám 25-35 hodin God of War, než 100+ hodin MGSV. To je takovej akční sandbox... Jen tím chci říct, že delší doba by GoW spíš uškodila. Navíc je to na GoW hodně!

kotlik napsal:Ovšem že ne, ja poukazuju na fakt že 25 hodin je malo. Přibližně když to vyvojáři hrali tak si ten čas spíše přidali. Sam balrog když mluvil o tom že novy gow pujde dohrat i za dvě hodiny (Doufejme že vtipkoval) , co se tyče u speed runners, ovšem co je speed run u linearní hry jako je gow ?

OneShot
      10.1.2018 17:07 OneShot

@ odpověď na komentář od kotlik:Naopak, 25 hodin na čistě lineární hru je ale sakra hodně, navíc já jsem četl dokonce 25-35. Standard bývá mezi 8 až 10 hodinami, do čehož se vlezou všechny díly Wolfa, DOOMa, Half-Lifu, Tomb Raidera (ten poslední není čistě lineární, ten ne) . Válečné střílečky mají standard dokonce nižší, 5-7 hodin (CoD, MoH, BF) . Hry, které sám hodnotíš 9/10 nebo 10/10 taky nepřesahují 10 hodin- God of War 3, Last of Us, Metro Last Light. Takže nechápu, co máš najednou za problém s 25hodinovou hrou.

kotlik napsal:Ovšem že ne, ja poukazuju na fakt že 25 hodin je malo. Přibližně když to vyvojáři hrali tak si ten čas spíše přidali. Sam balrog když mluvil o tom že novy gow pujde dohrat i za dvě hodiny (Doufejme že vtipkoval) , co se tyče u speed runners, ovšem co je speed run u linearní hry jako je gow ?

starší komentáře

Zpět na úvodní stránku© Xzone s.r.o.