Uživatel nepřihlášen Přihlásit se

LITE verze (m.zing.cz)

Zobrazit klasicky (více obsahu, rubrik a funkcí)

Na PS4 a Xboxu One poběží Kingdom Come: Deliverance v rozlišení 900p

Středa 10.1.2018 18:56
Autor: Michal "Miky" Burian, Rubrika: Novinky
PS4, Xbox One

Na PS4 a Xboxu One poběží Kingdom Come: Deliverance v rozlišení 900p
Na Xboxu One X a PlayStation 4 Pro to bude lepší. Nejlépe je na tom Xbox One X, kde bude lepší i nasvícení nebo efekty.

 

Datum vydáním očekávaného středověkého RPG titulu Kingdom Come: Deliverance, který nás zavede na výpravné dobrodružství v zemích Svaté říše římské, se nezadržitelně blíží. Stanoveno je na 13. února 2018 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Není tak divu, že české studio Warhorse o hře více mluví. V nejnovějším rozhovoru jsme se dozvěděli, v jakém rozlišení poběží konzolové verze.

Na Xboxu One X hra poběží v rozlišení 1440p, zatímco na PlayStation 4 Pro to bude 1080p. Na výkonném Xboxu One X bude navíc celá řada vylepšení. PR manažer Tobias Stolz-Zwilling v rozhovoru pro WCCFTech.com prozradil, že na Xboxu One X se hra pochlubí navíc špičkovým globálním osvětlením, větším množstvím stínů, které budou navíc lepší, a zlepší se také vykreslování objektů v dálce.

Kingdom Come: Deliverance bude vylepšeno rovněž na PlayStation 4 Pro. S výsledky jsou ve studiu spokojeni, přesto na PS4 Pro poběží hra pouze v rozlišení 1080p, zatímco na Xboxu One X je to již zmíněných 1440p. Zároveň bude na PS4 Pro o něco horší simulace globálního osvětlení a částicových efektů.

Pokud máte standardní Xbox One (původní nebo S) nebo PlayStation 4 (původní nebo slim), tak tam si Kingdom Come: Deliverance zahrajete pouze v rozlišení 900p. Nutno podotknout, že na Xboxu One ze začátku spousta her běžela pouze v 900p, ale na PS4 jich tolik nenajdete.

„Snažíme se využít výkon každé platformy - v rámci limitu technologie CryEngine,“ dodal PR manažer a závěrem ještě řekl, že Kingdom Come: Deliverance nebude podporovat HDR (High Dynamic Range) z důvodu toho, že CryEngine verze 3.8.6 nepodporuje HDR.

V rozhovoru nepadla zmínka o frekvenci snímků za sekundu. Z výše zmíněného očekáváme, že si na konzolích zahrajeme v 30fps. Doufejme, že Kingdom Come: Deliverance bude dobře optimalizováno a nebude docházet k propadům. Jen je zvláštní, že na Xboxu One X nebude hra v rozlišení 4K, takový Assassin's Creed: Origins bez problému zvládá 4K a 30fps na Xboxu One X. Vypadá to, že CryEngine není taková sranda optimalizovat.

Jako poslední jsme si nechali nový trailer od vydavatelství Deep Silver. V minutovém traileru se Deep Silver chlubí hodnocením preview verze od herních novinářů.

Hru předobjednáte v obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.

Sdílejte

Komentáře čtenářů

Napsat komentář
23cicer
      18.1.2018 22:55 23cicer

@ odpověď na komentář od antiku:to je dobry. . nejsem cilovka, tenhle produkt rad ozelim ( (:Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

antiku napsal:Však neboj. Stačí si koupit pc verzi. 1440? Když zvládají tak akorát 1080p konzole jak chceš 1440?

antiku
      18.1.2018 22:17 antiku

@ odpověď na komentář od 23cicer:Však neboj. Stačí si koupit pc verzi. 1440? Když zvládají tak akorát 1080p konzole jak chceš 1440?

23cicer napsal:ale prd. . člověk, kterej pari na starym rcecku muze bejt v klidu. . ja ne. . pod 1440 bych nesel. . trapas no. . hej mame skvelou fotografiku ceskyho rybnicku. . jen je trocha rozpixelovanej ( (. vavra je clovek (kult osobnosti) , kterymu se podarilo vyvolat nadeji v ceskou hru s odkazem na mafii. .

nejsem sam, kdo psal uz na zacatku, ze tahle hra zaujme par tisicovek skalnich nadsencu imitace (nudy) stredovekyho zivota v hyperrealistickym (nakonec mazlym) podani

cernejstri1
      18.1.2018 21:33 cernejstri1

Ještě 51 komentu a blížíte se k 200 to dáte :-D :-D

v0id
      18.1.2018 20:23 v0id

@ odpověď na komentář od OneShot:2. bod. V tom pripade sa ti ospravedlnujem, pochopil som to prave tak.

OneShot napsal:Kdyby sis vytáhl hlavu odtud kam slunce nesvítí, tak bys věděl, že: zaprvé kritizuju to rozlišení taky proto, jak moc mi to adaptivní rozlišení rozlišení u AC Origins přijde hnusné, zadruhé když jsem předtím psal, že se mi to zkrátka nelíbí (bez dalšího) , tak jsi s tím měl očividně problém, zatřetí jsem neřekl, že vyšší rozlišení nežere výkon vůbec (ano, to by byl nesmysl) , ale pouze tolik, že jsou položky v grafickém nastavení, které žerou výkon stejně , ne-li víc a jejich efekt je mizivý (vyhlazování, vertikální synchronizace) .
Schválně si zkus 900p s nejvyšším vyhlazováním a zapnutou VS oproti 1080p s oběma vypnutými- což by se mi líbilo víc a tipnul bych si, že by byl i lehce vyšší výkon. Mohu se ti maximálně omluvit za to, jestli jsem to napoprvé nenapsal dost jasně, ale asi úplně nemám chuť, když jsi mě hned nazval lhářem a debilem.

23cicer
  1x    18.1.2018 17:20 23cicer

ale prd. . člověk, kterej pari na starym rcecku muze bejt v klidu. . ja ne. . pod 1440 bych nesel. . trapas no. . hej mame skvelou fotografiku ceskyho rybnicku. . jen je trocha rozpixelovanej ( (. vavra je clovek (kult osobnosti) , kterymu se podarilo vyvolat nadeji v ceskou hru s odkazem na mafii. .

nejsem sam, kdo psal uz na zacatku, ze tahle hra zaujme par tisicovek skalnich nadsencu imitace (nudy) stredovekyho zivota v hyperrealistickym (nakonec mazlym) podaniKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl naposledy upraven upraven 18.1.2018 17:29

Původní verze před úpravami:ale prd. . člověk, kterej pari na starym rcecku muze bejt v klidu. . ja ne. . pod 1440 bych nesel. . trapas no. . hej mame skvelou fotografiku ceskyho rybnicku. . jen je trocha rozpixelovanej ( (.

23cicer
      18.1.2018 17:20 23cicer

ale prd. . člověk, kterej pari na starym rcecku muze bejt v klidu. . ja ne. . pod 1440 bych nesel. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Jerabson
  1x    18.1.2018 17:11 Jerabson

FLAME WAR

23cicer
  1x    18.1.2018 17:08 23cicer

900 je mimo standard. . k cemu mi je hyperrealismus, kdyz je mazlej. . chapes ten kontrast? ? asi ne. . dobry ( (:Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot
  1x    18.1.2018 16:59 OneShot

@ odpověď na komentář od v0id:Kdyby sis vytáhl hlavu odtud kam slunce nesvítí, tak bys věděl, že: zaprvé kritizuju to rozlišení taky proto, jak moc mi to adaptivní rozlišení rozlišení u AC Origins přijde hnusné, zadruhé když jsem předtím psal, že se mi to zkrátka nelíbí (bez dalšího) , tak jsi s tím měl očividně problém, zatřetí jsem neřekl, že vyšší rozlišení nežere výkon vůbec (ano, to by byl nesmysl) , ale pouze tolik, že jsou položky v grafickém nastavení, které žerou výkon stejně , ne-li víc a jejich efekt je mizivý (vyhlazování, vertikální synchronizace) .
Schválně si zkus 900p s nejvyšším vyhlazováním a zapnutou VS oproti 1080p s oběma vypnutými- což by se mi líbilo víc a tipnul bych si, že by byl i lehce vyšší výkon. Mohu se ti maximálně omluvit za to, jestli jsem to napoprvé nenapsal dost jasně, ale asi úplně nemám chuť, když jsi mě hned nazval lhářem a debilem.

v0id napsal:Mas pravdu, asi nie. Diskusia sa vacsinou zaklada na faktoch, alebo nazoroch a ked napises ocividnu hlupost a este ju obhajujes, tak je tazke udrziavat diskusiu.
Nazor sa pocita ako sentiment voci istej veci, ktora je v zakladne subjektivna a neda sa vypocitat. ("Paci sa mi grafika", "1080 povazujem za nedostatocne" ale nie "*pixelcount* nijak zvlast vykon nezere", lebo si mozes spravit sam doma test a netrva to nijak dlho a nebudes tym zavadzat internet)

Tak ako tak, dufam ze tych 900p bude ustupok k plynulejsiemu hernemu zazitku s lepsim postprocessingom a nebudu mat rovnako "bez problému" hru ako AC: O @"4K" :D

v0id
  1x    18.1.2018 16:08 v0id

@ odpověď na komentář od Semuel:Na to ti samozrejme neviem odpovedat, nepracujem pre warhorse a ludia co poznam, tak bud uz nepracuju pre herny priemysel, alebo prave zacali, cize ani oni nie :-)
Ale staci si pozriet co povedal tvorca star citizenu o ich hre na PS4/XBO a asi budes mat predstavu preco ta hra na ps4 ide len na 900p. Porovnavam preto ze obaja vyuzivaju cryengine, resp fork cryenginu. [ odkaz ]

Samozrejem mas pravdu, uspokojit sa nemusi, je to o prioritach, ja budem radsej ked nebudem mat prepady ako co mam v Bloodborne alebo AC: O co som zdielal zaciatkom tohto vlakna aj ked pojde na nizsom rozliseni.

Semuel napsal:Hele tvůj argument rozlišení vs Fps beru. Ale mě spíš zajímá proč by jsem se měl spokojit z 900p když standardem i na konzolích už dávno není 720p ale 1080p? !
Proč jiným vývojářům nedělá problém toho rozlišení dosáhnout v otevřeném světě hry ale zde to nejde? !
Ve velikosti mapy a detailech to není protože ta hra není bůh ví jaký grafický orgasmus, tak kde je ten problém? !
Dle mě tu odpověď zazněla, Pan Vávra si ukousl většího sousta než je schopen.

starší komentáře

Zpět na úvodní stránku© Xzone s.r.o.