Po úspěšné egyptské výpravě v podobě Assassin’s Creed Origins jsme čekali, zda se Ubisoft vrátí k ročnímu vydávání nových dílů, nebo se bude soustředit na kvalitu a novému dobrodružství dopřeje dostatek času. Podle neoficiálních informacích se francouzská společnost rozhodla pro kvalitu a dalšího Assassin’s Creed se dočkáme na konci příštího roku, tedy dva roky po vydání Origins.
Kam nás ale Assassin’s Creed zavede tentokrát? Překrásný Egypt máme vyměnit za starověké Řecko. Vývoj se měl na plné obrátky rozběhnout již v loňském roce, aby se vše stihlo. Zajímavé je, že v té době byl v Řecku art director Assassin’s Creed Origins, Raphael Lacoste. Prý na dovolené. Byla to jen náhoda?
O Řecku se mluvilo před necelými třemi lety. Původně měla být tato na historii bohatá zem součástí Origins, alespoň to tvrdily spekulace. Později ale mělo padnout rozhodnutí vynechat Řecko, soustředit se na Egypt a schovat si prohlídku Balkánského poloostrova do dalšího dílu.
Chcete se v novém Assassin’s Creed podívat do Řecka? Verze pro Switch údajně není v plánu, pouze PC, PS4 a Xbox One.
Též doufám v pokračování Bayekova příběhu, buď v tom Řecku, nebo v Římě (i když ten by si mohli nechat na třetí díl s Bayekem) . Pokud opět nový hrdina a prostředí, tak bych, asi jako jeden z mála, celkem uvítal další díl z pohledu templářů…
Leap of Faith z Babylonske veze by byl fajn.
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Než vyšlo AC3, pořádal jsem jednou za čas asasínský maratón. Se čtyřkou už jsem to musel vzdát. A souhlasím s tebou, po trojce (ta už byla na hraně) to už rozhodně nejsou AC hry, které jsem měl tak rád. Asasín přestal být asasínem cca v době, kdy začalo být jednodušší chodit po ulici než po střechách. A spolu s tím bohužel vymizel i příběh.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Ještě bych doplnil, že Ubi v poslední době příběh AC strašně fláká. Mně osobně se ani jedna hra po AC3 nezamlouvala z pohledu příběhu. Vždycky jsem viděl promarněný potenciál. Raději udělají velký svět, který je pak ale nastavenou vatou. A přitom AC původně není hra, kterou bychom měli hrát 100 hodin. Asi to má na svědomí Zaklínačománie
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Díky za odpověď, píšeš zajímavé infromace, i když jsem se na většinu neptal , ale to nevadí. A konečně vím, kdy zemřela Kleopatra, celý život žiju v domnění, že to bylo v r. 21 př. n. l. , stejně jako bitva u Actia. A ejhle, ono obojí bylo o 9 let dřív.
Odpověď na komentář uživatele Sutom
Isu jsme prakticky neviděli. Ty úryvky z hrobek byly fajn, ale stejně jako celá hra se snažila o napnutí a zatím nevidíme, jak a jestli vůbec to rupne. Juno chyběla, byla vystřižena ze hry a nahradily ji Zkoušky bohů. Jsem pro přítomnost, hlavně pro návrat Beccy a Shauna. Když jsem zjistil, že v ACO není ani jeden, uronil jsem slzu. Návrat WM je fajn, značí změnu, ale ve hře přišel až moc pozdě. S tím rozložením současnost a minulost souhlasím, rád říkám, že ta velká vata hry je mi vesměs ukradená a kdyby bylo po mým, tak máme hru jak byl AC film: jedna vzpomínka na jedno sezení s Animem a pak jen současnost. Hlavní dějová linka je přítomnost a fakt, že to hráči nevědí a stěžují si na nudnost přítomnosti konceptu AC hru kazí.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Tož já nejsem insider, ale když si zrekapitulujeme některé informace:
– na Řecku se pracovalo od začátku
– Řím by se objevil až podle úspěchu egyptského dílu
– fakt, že samotný CEO Ubisoftu potvrdil, že mají pro Origins další plány (řečeno v únoru) a momentálně se na něj soustředí (link: [ odkaz ] )
tak si myslím, že se postupně na sekvenci Egypt-Řecko-Řím dostane. Otázka je, v jaké formě.
Já věřím, že letos dostaneme DLC nebo samostatný díl, kdy se podíváme s Bayekem do Řecka. Možná by nebylo špatné po té konfrontaci na konci, aby hra zůstala s Ayou (stejně jako začátek AC Brotherhood) a ukázat něco z římské odnože Skrytých. Řecko by mělo navázat na Bayekův konec příběhu Origins, kde Bayek by šel založit bratrstvo do Řecka a pobýt tam, než Kleopatru zabijou, zatímco Řím (pokud bude) by měl být s větším odstupem, deseti let řekněme. Jsem pro delší rozptyl časem, aby bylo vidět mentora a mentorku, pokud to půjde z pohledu historických událostí. Jak píšeš o flashback-cích, tak by nebylo od věci vidět vzpomínky na Ayu z pohledu Bayeka – něco jako byly vzpomínky na Christinu, jak se poznali apod. , což zase je práce s postavou, která hlavního hrdinu přiblíží, to bych dal do Řecka, když by mu chyběl domov a Aya; tu bych moc v Řecku neangažoval, šetřil bych ji pro Řím, který by mohl fungovat jako možný co-op pro dva (kéž by) .
To, že Otec poznání je kaput už v Origins znamená, že by mohla třeba mít Kleopatra větší roli (mohla, nebo přidají nové dosud neznámé postavy, ke kterým nemáme žádný vztah a ani nebude čas si ho vytvořit) , nakonec bych si ji jako hlavního padoucha dilogie snažícího se o nadvládu světa představil. Kleopatra umřela „až“ v roce 30 př. n. l. , takže mezi koncem ACO a smrtí Kleopatry VII. , máme asi 14 let, něco z toho berou DLC co vyšla, ale pořád tu je prostor pro Kleopatřino pletichaření, ta se může stát hlavou Řádu předků s Markem Antoniem a snažit se třeba o dobytí Říma s pomocí Úlomků ráje, jeden se v Kletbě faraonů stal středobodem DLC (konečně) . Pak bychom Kleopatru zabili během mise v Alexandrii, která by byla taková comebacková po návštěvě Řecku.
Kdo ví, zatím nelze ani 100% říct, jestli dostaneme DLC nebo "novou hru" v roce 2018 nebo 2019. Pokud půjde o pokračování Bayeka, tak doufám, že vyjde letos, dokud mají lidé ACO živě v paměti. Moc jsem Ti asi neodpověděl na otázku, ale vzhledem k tomu, že momentálně nejsou ani informace, ze kterých lze čerpat, jsem z toho udělal v podstatě jen wishlist s nějakými možnými směry. A to jsem ještě velkou část smazal.
Nevidím důvod proč ne. Ale to Japonsko bych taky už rád viděl
Odpověď na komentář uživatele Carljack
Jak už jsem tu někdy psal, za mě jednoznačně nejlepší období by byla Babylonie (nebo rovnou celá Mezopotámie) za počátků vlády Achaimenovské dynastie, to jest někdy mezi lety 539-465 př. n. l. V tomto období, jež by ve značné míře pokryl život jednoho asasína, došlo k ovládnutí Babylonu Peršany, velké bitvě proti Egyptu (skončila též vítězstvím Peršanů) , zabití králova bratra v jeho nepřítomnosti, osvobození židů z babylonského zajetí, úplnému zničení Babylonu, výstabě Persepolis, samozřejmě k řecko-perským válkám, což čítá okupování Iónských měst, bitvu u Marathónu, Thermopyl, námořní bitvu u Salamíny a mnohé další a v neposlední řadě k vraždě krále Xerxa (ano, asasínem Dariem s Bayekovou skrytou čepelí) . Nemluvě o architektuře, kde se mísil vliv Chetitů, Asyřanů, Babyloňanů, Peršanů i Řeků, bylo by fajn vidět babylonskou věž i visuté zahrady. Ale na tohle zasazení je dost času, teď bych byl rád, aby se pokračovalo v Bayekově trilogii.
Odpověď na komentář uživatele Docik
To, že se Ubisoft s AC nevrací příliš do minulosti má svůj důvod. Proč by napřímo ukázali jedno z největších tajemství série, čili Isu, když můžou ukazovat po troškách, tím tedy víc vydělat a i natáhnout příběh. Neříkám, že nechci vidět hru z prostředí, kdy tu ještě Isu byli, ale tohle si prozatím Ubi prostě nedovolí, časem možná.
A s tím chrlením dílů se mýlíš, další díl bude za dva roky a nevěřím, že by zase zaběhli do standardu vydávání jednoho dílu na rok.
Já bych osobně uvítal mnohem víc přítomnosti, alespoň podíl 60: 40 historie k současnosti, nebo klidně 50: 50. Ale problém je, že prostě většina lidí dá přednost pozlátku dávných období.
Já se ještě nedostal ani k UNITY Takže nevím – ale též stejně jako Miky i OneShot jsem považoval trilogii Egypt – Řecko – Řím za jasnou věc, paměť mi funguje a vím, že před oznámením původního “Empire“ – nyní Origins, mělo jít o trilogii velkého příběhu Bajeka – a ano, předtím mělo dokonce jít ještě o jednu obří hru, kde bude Egypt i Řecko.
Nalezneme o tom spoustu článků na Zingu z období 2016 (možná konec 2015) ,
A znělo by to skvěle – neustálé měnění charakterů též není ideální, což se podle mě po trojce AC muselo ukázat. Nejsilnější část AC bude a byl Ezio, jedině porazit ho může další hrdina či příběh propojený více dílů dohromady. Skok z Egypta do Asie by byl tak velký, že propojení by asi ani nedávalo smysl. Proč tedy nevyužít co je rozehráté a pokračovat dál. Jak i nastínil OneShot.
Nicméně pokud Asie – tak se určitě těším – říkalo se, že pracovní název by byl Dynasty a já bych raději tu Čínu. Japonsko máme šanci objevit jak pomocí japonských her, tak i připravovaného Ghost of Tsushima. Zatímco starověká Čína – to by mohlo být něco zbrusu nového. Avšak i zde – by to mohlo ústit k většímu příběhu – Čína a Japonsko případně další části krásné a bohaté Asie!
Přeci jen ať postupují pomalu – rychlé skoky jak Unity/Syndicate vůbec sérii nepomohli – naopak jí zabili.
Dejte už to feudální Japonsko, sakra!
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Mohu poprosit Ubisoft insidera o náhled- jsou moje teorie ohledně trilogie scestné, nebo na nich může být zrnko pravdy?
Že by ostrovy a zpátky lodě? Hmm, bral bych )
Starověké řecko by bylo fajn, řecko před pádem římské říše už by tak fajn nebylo a vzhledem k zasazení Origins je mi jasné kam se uberou. Nevím proč když Starověký Egypt je tak připravený pro nějaký Scifi příběh (Hvězdná Brána například že? ) tak se rozhodli pro konec Egypta, jen proto aby bylo vše hezky napolishované a barevné. Přitom se mezi námi ve hře mohli procházet praví faraoni, kteří by byly v Assasinovi pozůstalými padlé civilizace a proto je všichni obdivovali jako bohy. Prostě nevyužití potenciál, to samé by mohli udělat i s starým Řeckem, který má taky super Panteon bohů, ale je mi jasné že to nevyužijí. Za mně – Origins není špatný, ale pauza asi nebyla dostatečná a teď nám zas budou valit rok co rok nového AC, který je v podstatě recyklát a protože spousta lidí nemá ráda scifi příběh Assassína, tak z toho vlastně dělají jen rubačku v různých historických období, přitom ten potenciál byl jinde u této serie.